• Ik zoek dus goede grappen om met mijn vader uit te halen :D
    Ik ben van plan om hem in te schrijven in een verborgen camera programma, maar ik weet geen leuke grap die ik kan uithalen.
    Dus ik zoek mensen met een leuke fantasie die wel wat leuks weten ^.^
    Drop dus hier je grap :D

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

We hebben dit gedaan in de klas, als je een zus of broer heb kan je dit ook doen.
    Je moet zo aan tafel zitten en een gesprek met je vader beginnen, en dan moet die andere persoon over iets anders beginnen en dan word jij kwaad en sta je op en gooi je zijn/haar hoofd op de tafel en dan praat je verder met je vader alsof er niets gebeurd is
    (de andere persoon moet doen alsof hij/zij pijn heeft)

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Amused schreef:
    We hebben dit gedaan in de klas, als je een zus of broer heb kan je dit ook doen.
    Je moet zo aan tafel zitten en een gesprek met je vader beginnen, en dan moet die andere persoon over iets anders beginnen en dan word jij kwaad en sta je op en gooi je zijn/haar hoofd op de tafel en dan praat je verder met je vader alsof er niets gebeurd is

Dat vind ik niet grappig :S Ik vind het dom maar ja..

Stop wishing, Start doing..

Amused schreef:

Njha het probleem is wel dat je er enkele minuten mee moet vullen..

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Praat tegen je onzichtbare vriendjes. Telkens je vader tegen je praat onderbreek je hem en zeg je: 'Ssssssst! Jan was aan het praten! Ja, Jan?'
    Het gaat hem vooral om het gezicht van je vader, hetzelfde bij Amused haar idee.

Has no one told you she's not breathing?