• Whi mijn eerste schooldag is al van half 1 achter de rug.Eindelijk zit iemand in mijn klas waar ik mega hard mee overeen kom en altij mee kan lache,dus da werd eindelijk wel tijd da ik iemand had in mijn klas XD En terwijl we ni mogen eten in de klas zate wij onze cornflakes op te ete XD But swat,de leerkrachte gaan zowiezo afzien me ons :') En hoe was elle eerste schooldag? n_n (Voor de mense die nu pas naar het school moette XD)[/b]
    x

    Ik moet nog niet naar school xD

    Paha van mij van 12 uur xD Maar uhmm leuk schooldag heb jij gehad gehad hoowr^^ Moet je mijn school bezien. Net een nonnenklooster ofzo >,<. Njah what ever ik heb al klastitularis/Klassenleeraar een familielid van mij o.O

    Paha van mij van 12 uur xD Maar uhmm leuk schooldag heb jij gehad gehad hoowr^^ Moet je mijn school bezien. Net een nonnenklooster ofzo >,<. Njah what ever ik heb al klastitularis/Klassenleeraar een familielid van mij o.O

    Ohneee da is pas erg ö!Bij ons was da dus echt ni ö!Wij moeste gewoon 2 uur ons eige bezighoude..ik bedoel,ksnap ni waarom ik naar school ben gegaan Oo

    het viel wel mee,maar de leerkracht Nederlands is Verschrikkelijk,we hadde direct nn Test nzuu <.<
    & ik kende mn Klas al,dus da was al goe,maar voor de Rest,ik verveelde mij dood tijdens de lessen & ik was Supermoe...
    xx


    everybody needs a song.

    Ik moest vandaag ook pas naar school! Ik heb een neiuwe klas en daar van ken ik 2 meiden. Er zitten 4 jongens in onze klas en 14 meiden. >.<

    Ik moest vandaag ook naar school, ging wel okee.. Ik liep alleen de bitch van de school tegen het lijf en die moest zonodig over m'n uiterlijk gaan zeiken, maar verder alles wel okee...


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Er zitten bij mij wel 4 meisjes van mijn vorige klas in mijn klas nu. Whii ik zit in 1AH xD AHA :P Njah ik zit helemaal vanvoor en dat wijf ziet mij nog niet als ik met mijn vinger zwaai -.- Wat doe jij eigenlijk van richting?

    En een vriendin van mij zit in 1AF -.- Zo'n domme namen allemaal.

    bij mij viel het best mee,, hoewel ik van kwart voor 10 tot 10 voor 3 had,, dat is gewoon 5 uur :O
    en ik zit niet bij mijn vriendin in de klas,, maar wel bij een vriend en ik heb al een nieuwe vriendin in de klas dus dat valt wel mee..

    Oemg wij hebben ook zon computer code en de code van onze klas daar zit het woord: TH in xD

    Eigenlijk weet ik dus nog niet welke leerkrachten ik het leven zuur ga maken behalve 1 maar die is naar het schijnt cool. Die noemt Mnr Hindrickx en njah die domme familie van mij. Weetje, roept dat dom wijf dat dan nog door de klas dat wij familie zijn oO

    Eigenlijk weet ik dus nog niet welke leerkrachten ik het leven zuur ga maken behalve 1 maar die is naar het schijnt cool. Die noemt Mnr Hindrickx en njah die domme familie van mij. Weetje, roept dat dom wijf dat dan nog door de klas dat wij familie zijn oO

    Ma da is zo erg,u famillie ö!Wa doe gij dan van richting?n_nWhi ik zit in het 5e jaar van kantoor XD ((ni echt intressant maar swat n_n)) Ik heb nog 2 jaar te gaan ;DIk weet wel al een leerkracht als slachtoffer,maar dan in de positieve zin xD

    Whii da's idd erg leerkracht als familie >,<. Njah ik doe Latijn 1ste jaar ^^ Ik heb nog zeker 6 jaar te gaan >,< Omg die eerste schooldag is fucking freaky! Ik bedoel, als wij naar die speelplaats gingen moesten wij voorbij de Bovenbouw en al die mensen ons kei hard aanstaren o_O

    Whii da's idd erg leerkracht als familie >,<. Njah ik doe Latijn 1ste jaar ^^ Ik heb nog zeker 6 jaar te gaan >,< Omg die eerste schooldag is fucking freaky! Ik bedoel, als wij naar die speelplaats gingen moesten wij voorbij de Bovenbouw en al die mensen ons kei hard aanstaren o_O

    Ja da is nermaal,da had ik in mijn eerste jaar ook ö! En nu is da zelf wel grappig om al die eerste jaars te zien..zo gaat gij volgend jaar ook wel denke ;]

    Ik ben niet gegaan ik had geen zinxD. Wel tof dat het zo gezellig was bij jouxD.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.