• ja deze week werd hij dus boos ,toen zij hij zo van :"ik ben heel boos"
    ik tegen een vriendin zegen: " en is dat boos?¿ mijn vriendin begreep het ook nie want op zijn gezicht stond een (hele)kleine glimlachje envoor de rest leek het nie boos en je hoorde het ook echt ook echt nie aan zijn stem 0__o
    hij zegt ook bij zowat elke wiskunde som dat het leuk is 0_o


    Shoganai i ne~

    Omg hahaha lol.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat laatste komt me bekend voor :')

    En ik heb allemaal van die leraren die proberen boos te worden, maar dat niet kunnen en gaan lachen haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    HAHA mijn vriendin vroeg vandaag aan de docent toen hij mopperde.. 'Bent u nu boos? U kijkt zo leuk,' nou toen hebben we 't geweten HAHA!


    live the life you love

    xD gezellig!

    Mijn wiskunde leraar is heel streng, maar wel heel aardig hoor ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nicholas schreef:
    HAHA mijn vriendin vroeg vandaag aan de docent toen hij mopperde.. 'Bent u nu boos? U kijkt zo leuk,' nou toen hebben we 't geweten HAHA!

    Hahahaha ;'D
    Lol, dat is geniaal _O_


    effort never betrays you

    haha onze nask/techniek leraar was boos weggegaan zegt hij :"ja ik ga een kop koffie halen, redden jullie je maar met jullie werk.." liep hij weg, gooide de deur boos dicht, en toen was onze klas druk, want 1 ding wat je nooit bij ons moet doen, is ons alleen laten. ;d
    en nu gaan er geruchten rond door de school dat hij overspannen is geraakt door ons ofso. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Wtf? Haha lmfao xd


    Forever.

    Mijn wiskunde leerkracht is altijd boos op zo'n manier van 'het doet mij heel veel pijn dat jullie jullie best niet doen'. En dat hij elke oefening leuk vindt herken ik ook. Heel moeilijke oefening, hij: 'Ja, dat is echt een mooie!'


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Mijn wiskunde leerkracht is altijd boos op zo'n manier van 'het doet mij heel veel pijn dat jullie jullie best niet doen'. En dat hij elke oefening leuk vindt herken ik ook. Heel moeilijke oefening, hij: 'Ja, dat is echt een mooie!'

    omg mijn leraar doet percies het zelfde 0_o


    Shoganai i ne~

    Nou, euh, wees blij dat ie niet boos was xd
    Mijn wiskunde leraar woont nog bij zijn ouders, dus die wordt sowieso niet serieus genomen:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    MissGleeK schreef:
    (...)
    omg mijn leraar doet percies het zelfde 0_o

    Stiekem lijken alle wiskunde leerkrachten gewoon op elkaar.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    weeiirrdoooo:X


    I'm short

    Dat had ik vorig jaar of twee jaar geleden. Probeerde mijn juffrouw heel boos te worden maar in plaats daarvan schoot ze in de lach.

    Ps: Het was met informatica, maar ze geeft ook wiskunde.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 22:01 ]


    <3

    Wiskunde is ook leuk :$


    Life is hard and then we die

    Ik heb een echt ene leuke wiskunde docent alleen is ze zwanger en erg prikkelig en we mogen dan ook amper praten in de les?! -En mijn klas is niet echt de stilste klas die er is :8 -


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3