Ik ben met een quiz bezig [L] I'll keep it, no matter what... ik heb er nu 3
en ik zoek nog een paar mensen zoals:
Ex van tom -
Vriendin ( voor een tijdje ) van bill -
Vriendin Gustav -
Zusje( is arrogant en denk dat ze iedereen kan krygen )van Linda (vriendin van haar broer)-
Een vervelende journalist -
dus al wil jy een van deze 5 personen zijn moet je me maar even een pb berichtje sturen! over hieronder! dikke kus Miich
-
12 april 2008 - 17:5212 april 2008 - 18:07
Ik ben met een quiz bezig [L] I'll keep it, no matter what... ik heb er nu 3
Ex van tom -
Vriendin ( voor een tijdje ) van bill - Sofie!
Vriendin Gustav -
Zusje( is arrogant en denk dat ze iedereen kan krygen )van Linda (vriendin van haar broer)-
dus al wil jy een van deze 5 personen zijn moet je me maar even een pb berichtje sturen! over hieronder! dikke kus Miich12 april 2008 - 19:38Ik ben met een quiz bezig [L] I'll keep it, no matter what... ik heb er nu 3
Ex van tom -
Vriendin Gustav - beset!
dus al wil jy een van deze 5 personen zijn moet je me maar even een pb berichtje sturen! over hieronder! dikke kus Miich12 april 2008 - 20:15Ik wil wel Toms ex zijn want ik volg je serie toch al!!
-XxX Renee.x3Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
12 april 2008 - 20:24Ik ben met een quiz bezig [L] I'll keep it, no matter what... ik heb er nu 3
Ex van tom - Reneee!
Vriendin Gustav - beset!
dus al wil jy een van deze 5 personen zijn moet je me maar even een pb berichtje sturen! over hieronder! dikke kus Miich12 april 2008 - 23:06HAha, Ik wil Linda zijn:D
Xxeverybody needs a song.
12 april 2008 - 23:1312 april 2008 - 23:18Ik ben met een quiz bezig [L] I'll keep it, no matter what... ik heb er nu 3
Ex van tom - Reneee!
Vriendin Gustav - beset!
Zusje( is arrogant en denk dat ze iedereen kan krygen )van Linda (vriendin van haar broer)- kaat
dus al wil jy een van deze 5 personen zijn moet je me maar even een pb berichtje sturen! over hieronder! dikke kus Miich13 april 2008 - 2:35danne.. wil ik die journaliste wel zijn xP
XxX13 april 2008 - 9:13Ik ben met een quiz bezig [L] I'll keep it, no matter what... ik heb er nu 3
Ex van tom - Reneee!
Vriendin Gustav - beset!
Zusje( is arrogant en denk dat ze iedereen kan krygen )van Linda (vriendin van haar broer)- kaat
Een vervelende journalist - bezet!
dus al wil jy een van deze 5 personen zijn moet je me maar even een pb berichtje sturen! over hieronder! dikke kus Miich