• Die zijn echt grappig. Mijn moeder kwam net thuis van haar werk, ze werkt met peuters, de eerste die binnen kwam om half 9 vroeg: 'Hebben zeeslagen kieuwen?'
    Daarna hadden ze een CD-speler en een kind vraagt hoe dat werkt. Dus mijn moeder legt het uit, zegt een ander kind: 'Mijn vader doet dat op de iPhone.' Volgende: 'Mijn vader doet dat op de iPod.' volgende: 'Mijn vader doet dat op de BlackBerry.' Nou serieus. x'D


    Your make-up is terrible

    Hahahaha Nederland word steeds slimmer (nerd)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Lol. Ik vind kleine kinderen altijd alleen leuk als ze van een ander zijn en niet teveel lawaai maken. Dat gekrijs en gejank kan ik echt niet tegen! :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DerMeister schreef:
    Lol. Ik vind kleine kinderen altijd alleen leuk als ze van een ander zijn en niet teveel lawaai maken. Dat gekrijs en gejank kan ik echt niet tegen! :')


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Peutertje zijn ook gewoon heel leuk. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Kleine kinderen zijn echt zo schattig! :'D


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    peutertjes zijn hartstikke leuk
    ik werk ook met peuters
    1 kindje had een ring om zijn middelvinger
    ging hij m aan mn stagebegeleidster laten zien: kijk, ik heb een nieuwe ring
    -steekt middelvinger op- xD

    hahaha dat die dat allemaal al kennen XD
    is wel heel schattig :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    okeeey xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    funny:P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Kleine kindertjes zijn meestal gewoon altijd schattig, droog, lief en leuk.