• Een vriendin van mij(meisje 1) zegt dat ze depressief is. Omdat een ander meisje(meisje 2) iets heeft doorverteld en anderen tegen haar opzet. Meisje 1 zegt dat 2 haar hele leven verpest en dat ze vorig jaar zelfmoord wilde plegen. Toen ging ik lachen want ik dacht dat het een grapje was, maar niet dus. Ik vind het overdreven, maar aan de andere kant mag ik dat gewoon niet zeggen want ze zal zich wel echt kut voelen. Hebben jullie dit ook weleens gehad met een vriendin ofz?

[ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 20:03 ]

Kijk naar jezelf, niet naar een ander. Behalve bij een proefwerk (flauw he x) )

Nee, dat heb ik niet gehad. Want ik zou niet lachen om zoiets serieus..
    En ik begrijp het wel als ze zich nu kut voelt. Je moet gewoon met haar praten, en laten weten dat je der steun geeft, en dat je van haar houdt.

We accept the love we think we deserve.

Nee, wel met mijn beste vriend. Maar hij leeft gelukkig nog <3

Turn it up! *

mijn vriend wilde vroeger zelfmoord plegen , ik heb het pas achteraf gehoord , ben blij dat het niet gebeurd is.

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Ik vind het achterlijk van je dat je daar om gaat lachen, hilarisch joh. Wat nou als ze het echt meende? Sommige mensen mogen daar dan wel vaak grapjes over maken, maar als ze dan vervolgens er zelf mee te maken krijgen is het niet meer grappig. En nee, niet gehad.

Ik zeg je één ding: als iemand zegt dat hij of zij zelfmoord heeft gepleegd of gaat plegen, moet je dat heel ernstig nemen!
    Je zou vooral eens met haar moeten praten en luisteren naar het hele verhaal. Dan kan je pas te weten komen of het ernstig is of niet en hoe ernstig dan wel.
    Als het echt erg is, kan je misshien voorstellen om samen (alleen gaat ze dat nooit willen doen) naar een leerlingenbegeleider, leerkracht (een volwassene in ieder geval, een soort vertrouwenspersoon) te gaan. Die kan haar dan helpen om weer alles op een rijtje te zetten en uit de depressie te raken.

You are the poetry Shakespeare was missing.

OHMYCHIARA schreef:
    En ik begrijp het wel als ze zich nu kut voelt. Je moet gewoon met haar praten, en laten weten dat je der steun geeft, en dat je van haar houdt.

<3

Nee maar mijn vriendin wilde zelfmoord plegen omdat ze ruzie had met mijn beste vriendin

I love you Irem

OHMYCHIARA schreef:

Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

Nope, denk het niet..

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

nee, eigenlijk niet, sterkte ermee!

Nog nooit,praat met haar!

It's going to be difficult, but not impossible.

Nope, niemand die ik ken is depressief, tenminste niet als ik er ben, lol.
    xd

Ik zou eerst ook gaan lachen, maar dat komt omdat ik bijna altijd lach;x

Maar praat gewoon met d'r?

[ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 20:01 ]

Me so good.

Wil er liever niet over praten..

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse