Mijn ouders zijn gescheiden en ik woonde tot januari bij mijn vader. Nu tijdelijk bij mijn opa en oma tot er een plek in Assen is bij Yorneo. Maar oké, dat ter zake.
Mijn moeder hoort alimentatie te betalen, verplicht. Ze betaalt maar 150,- van de 420 wat eigenlijk moet. Dat doet ze omdat ze anders geen geld overhoudt voor drugs (wiet, XTC, sigaretten en alcohol) en dan draait ze compleet door. Ik zie mijn moeder alleen bij de rechter, waar we bijna elke maand heen moeten omdat mijn moeder telkens probeert de alimentatie te laten stoppen.
Mijn moeder wil nu een omgangsregeling, anders betaalt ze niet meer. Ze wil mij minstens 2 keer per week zien. Ze heeft geen eigen woning of vaste woonplek, maar woont bij vrienden en wisselt daarom heel vaak van woonplaats. Ze slaapt ook vaak op straat, als ze geen slaapplaats kan vinden. Dus dat twee keer per week zal het sowieso niet worden. Ze vindt het serieus ook heel raar dat al haar kinderen uit huis zijn gehaald door Bureau Jeugdzorg. Ik heb namelijk nog een halfbroer, drie halfzusjes en vier halfbroertjes. Waarschijnlijk zijn er nog meer. Ik heb alleen contact met mijn halfbroer. Nou ja, mijn moeder trouwt met iedere man die maar wil.
Nou, ze wil dus een omgangsregeling maar ik weet 't niet.
Wat zouden jullie doen? Zijn hier mensen die ook een omgangsregeling hebben met een van hun ouders?En ik zoek geen medelijden :'D
[ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:05 ]
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'