Gisteren kwamen een vriendin en ik van een andere vriendin af en toen fietsten we langs een heel eng wijkje hier waar ooit eens een meisje was vermist en toen maakte mijn fiets hele enge moordgeluiden :') en toen gingen ineens al die lantarenpalen uit en kwam er een hele enge vent aangefietst... Nou echt ik heb nog nooit zo hard gegild, die hele buurt was wakker!
Vanavond moesten we oppassen... Nou niks aan de hand moesten nog wat lachen over gisteravond... Zitten we in een heel gesprek en ineens horen we een scooter aankomen die stopte precies voor de deur... Dus wij vonden het al raar en zaten te luisteren en toen hoorden we ineens allemaal gerommel beneden in de schuur en gepraat... Echt we schrokken ons rot en zaten helemaal verstijfd op de bank! Toen keken we later op het balkon en toen was de scooter ineens weg maar die hebben we nooit horen weg gaan en de schutting deur was ineens open maar al het gerommel en gepraat was weg... Dus wij hadden maar wat muziek op gezet en echt een uur later hoorden we weer gerommel beneden in de schuur maar we durfden beiden niet naar beneden... Dus wij weer heel lang gewacht tot alles weg was en toen gingen we weer op het balkon kijken want we durfden nog niet naar beneden... Toen ben ik over het balkon geklommen en ben een beetje om het huis heen wezen kijken maar er was niks meer. Toen zijn we uiteindelijk samen beneden wezen kijken en toen lag er echt heel veel helemaal overhoop in de schuur en alle deuren stonden beneden ineens open terwijl die dicht zaten toen we kwamen... Hoorden we buiten weer stemmen dus zijn we echt heel snel naar het balkon gegaan en zagen daar echt van die creeps lopen maar omdat het zo pikdonker was kon je ze niet goed zien alleen die schimmen en zo en toen hoorden we weer gerommel aan de schuurdeur en toen liepen ze weg...
Serieus ik ben nog nooit zo bang geweest!
dream, dare, fly!