• Volgens mij is het sinds iemand een quiz heeft gemaakt met allemaal ja en nee vragen.
    Nu staan in de quizen top 10 alleen nog maar quizen met dat soort onzin quizen.
    Ja en nee vragen-quizen kunnen leuk zijn, maar niet meer als het zo zin loos is. Ik moet eerst ergens anders zoeken om een leuke quiz te maken.
    Ergert iemand anders zich er ook aan?
    :9~


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Niet echt.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ach, ik maak me er niet druk om :P


    Life is hard and then we die

    Jaa had ik ook, ik deed hem half en vond hem dan al kut --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nu je het zegt, er zijn wel érg veel van dat soort quizzen. Maar als ze in de top staan betekent dat blijkbaar wel dat veel mensen het leuk vinden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja een beetje wel ja :9~

    Ook aan van die quizzen met 3 vragen waarvan er een is: "Ga je me kudo's geven?" ><


    Alis volat propriis.

    Scandinavia schreef:
    Ja een beetje wel ja :9~

    Ook aan van die quizzen met 3 vragen waarvan er een is: "Ga je me kudo's geven?" ><

    Ja! Urgh, zo irritant.

    PUKKELxDING schreef:
    Ach, ik maak me er niet druk om :P


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Op dit moment staan er 2 in de top 5.
    Het zullen er wel meer zijn in de top 20.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Laime schreef:
    Jaa had ik ook, ik deed hem half en vond hem dan al kut --'


    Me so good.

    Ik vindt dat soort quizzen ook onzin. De uitkomsten zeggen niks over jezelf, je kennis of iets dergelijks. Het is gewoon onzin. Nah!(A)


    Define "good".

    Laime schreef:
    Jaa had ik ook, ik deed hem half en vond hem dan al kut --'