• Oke, dit is gewoon een onzin topic, maar ik wil dit gewoon even kwijt met iemand. De laatst tijd ging het niet zo goed tussen mijn moeder en mij. We verweten continue dingen aan elkaar, waren fars (ik weet niet echt hoe je dit zegt voor de mensen uit Nl die dit niet verstaan xd) En ik dacht echt van 'oh gosh, dit komt nooit meer goed' Maar het was ook allemaal even stressy enzo om haar werk, en ik ook met school, dus ik dacht dat het daarmee te maken had. Maar nu is mijn papa voor een week weg naar Spanje, dus dat wilt zeggen dat ik een hele week -buiten dit weekend, want dan ben ik in Londen- met mijn mama alleen zit. Dus ik al in volle paniek dat het fout ging aflopen. Maar vandaag gingen mijn mama en ik naar een shoppingcentrum, en wow.. het was echt leuk! Geen discussies, veel gelachen, gewoon weer die moeder-dochterband die we vroeger hadden. En ik ben echt blij, want ik heb echt een hekel als mn mama boos op me is. Dus ik hoop dat het zo mag blijven hoe het nu is!

    Om dit topic wat nuttig te houden, hoe is jullie band met jullie moeder?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Wat leuk!
    Mijn band met mn moeder is altijd al goed geweest. We zijn dikke vriendinnetjes.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    mijn moeder en ik hebben een hele hechte band, ik vind haar echt superlief.
    Maar anyway, fijn dat het wat beter tussen jullie gaat!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    De band met mijn moeder is heel speciaal. Nadat mijn ouders zijn gescheiden zei ze dat ze onze band goed en gezond wilde maken en houden. En dat is ons gelukt. We zijn altijd open en eerlijk tegen elkaar en praten veel met elkaar. Maar we maken ook heel veel plezier, gewoon leuke dingen doen met m'n moeder vind ik echt geweldig (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb soms ook zo van die tijden gelukkig komt het altijd weer goed


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"