• nouja ik hoop dat het straks wel beter gaat als ik met mijn papa uitetega. ;D
    maar even serieus ik heb vandaag echt een kutdag, vannochtend wou ik mijn bed al niet uit, aangezien het idee dat een andere klas die bij ons in het lokaal zit -we zitten in een openbaar leer centrum- vandaag de hélé dag vrij waren, en wij gewoon tot kwart over 2 moesten, nouja dat zat me al niet lekker, aangezien het nergens om ging, nou toen zat mijn haar een ker goed in een hele tijd, dus ik heel blij naar school enzo, ben ik onderweg heb ik opeens uit het niets dikke wind tegen, en begint het keihard te regenen, haar helemaal verprutst.. ;( nouja shit happends, maar toen had ik gym dus ik wil mijn tas oppakken, heeft mijn flesje gelekt, al mijn gymkleren nat, nouja dat boeiede me verder niet, dus ik zeg tegen die gymlerares dat mijn kleren nat zijn en ik dus in gewone kleren mee moet doen, zegt ze dat ik een kruisje krijg voor geen goede kleren. ja hallo ? kan ik er wat aan doen dat mijn flesje lekt ? dus daar was ik ook al pist om aangezien ik nog maar 1 kruisje mocht hebben ik een uur na moest komen. ;(
    en nu maar hopen dathet een stuk beter gaat straks. ;D
    haha wish me luck. (:
    hadden jullie ook een 'niet zo leuke' dag. D:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life is a beautiful struggle

    Nee, want ik heb vakantie! Maar sterkte morgen en veel plezier met je vader!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Komt allemaal wel goed! & Succes!
    Ik had een beetje hangdagje. Lekker in mn pyama zitten de hele dag.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik moest mijn inschrijfformulieren inleveren voor het MBO, dat duurde echt eeuwen ;___; ik was normaal om 20 over 1 vrij, maar stond er tot 10 over 2.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb vandaag eindelijk me'n kamer opgeruimd, ben er van 2 tot half 7 mee bezig geweest. pfoeee, dat was echt veel werk. Maar het was het waard :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Uitetega? :'D X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Vakantie, maar gister met carnaval ziek naar huis gegaan. ><


    Smile and live.