• Ik was deze nacht aan het smsen met een jongen, ik kende hem al een tijdje enzo. Ik had eigenlijk wel gevoelens voor hem en hij deed altijd super lief tegen me en die dingen, en deze nacht zei hij tijdens ons gesprek ; Stiekem word ik wel een héél héél héél klein beetje verliefd op jou ;] (Lees: onbeschrijfelijk veel ;$) x En ik was echt in de wolken, maar vandaag komt hij online op msn & negeert hij me kei hard. --' Nu voel ik me echt down enzo. Waarom doet hij dat? Hij zei ervoor ook dat er een vriend van 'em bij hem was dus ik denk dat hij gewoon moest van die vriend? Of zoiets?


    all I want is the taste that your lips allow

    Hij wilt je zo hard dat hij net doet alsof dat niet zo is ;d

    uncommon schreef:
    Hij wilt je zo hard dat hij net doet alsof dat niet zo is ;d
    Was het maar zo.


    all I want is the taste that your lips allow

    jongens zijn gewoon zo wanneer er vrienden bij zijn, ik kan er ook niet tegen, maar jongens zitten gewoon zo in erlkaar. ;x


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    jongens zijn gewoon zo wanneer er vrienden bij zijn, ik kan er ook niet tegen, maar jongens zitten gewoon zo in erlkaar. ;x

    het erste vind ik gewoon dat hij niets zegt. Ik zei drnt tegen hem op msn Als je geen contact wilt zeg het dan maar hoor, maar dan moet je ook niet zitten lief doen 's avonds. & ik kreeg weer geen antwoord ;x


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    het erste vind ik gewoon dat hij niets zegt. Ik zei drnt tegen hem op msn Als je geen contact wilt zeg het dan maar hoor, maar dan moet je ook niet zitten lief doen 's avonds. & ik kreeg weer geen antwoord ;x

    Misschien is ie gewoon bezig of zo? ;o
    En anders is het gewoon een grote zak.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Misschien is ie gewoon bezig of zo? ;o
    En anders is het gewoon een grote zak.

    Hij zegt nu dat hij zogezegt naar een film keek, maar tegen een vriend van mij babbeld hij wel..


    all I want is the taste that your lips allow

    Misschien is hij met iets bezig op de computer of is hij niet thuis en staat zijn status nog op online.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BURRITO schreef:
    (...)
    Hij zegt nu dat hij zogezegt naar een film keek, maar tegen een vriend van mij babbeld hij wel..

    Oh, dat is wel apart dan..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    aparte situatie..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nouuu, jongens doen meestal zo wanneer ze toegegeven hebben dat ze je leuk vinden, omdat ze niet zwak enzo over willen komen. Ik denk dat hij nu zo doet, omdat hij wil dat jij meer laat merken ofzo dat jij hem ook leuk vind en je best voor hem doet. Zo zijn jongens nou gewoon..


    Sometimes it's best not to care.

    Misschien is hij nu gewoon een beetje verlegen en wacht hij jouw reactie af.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik zou ng niet te hard van stapel lopen en hem ng even apart spreken ofzo!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bangbros schreef:
    jongens zijn gewoon zo wanneer er vrienden bij zijn, ik kan er ook niet tegen, maar jongens zitten gewoon zo in erlkaar. ;x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bangbros schreef:
    jongens zijn gewoon zo wanneer er vrienden bij zijn, ik kan er ook niet tegen, maar jongens zitten gewoon zo in erlkaar. ;x


    Als ze zo doen, zijn ze juist zwak en totaal jou NIET waard.
    Een jongen moet met zijn vriendin EN jou om kunnen gaan, en niet ineens gaan negeren of anders gaan gedragen, dat zijn de zwakke jongens die stoer proberen te blijven...


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    misschien moet je eens afspreken, en vragen waarom hij dat doet.. want dan zou ik zeggen ook al doet het pijn; ik wil jouw liefde dan niet als je zo doet...

    miss een tip??


    Live, Laugh, Love and everything will be okay