• Ik was dus in a'dam geweest. Nou en ik vind, ben je in een stad met heeeel veeel winkels, dan MOET je iets kopen. Ik kon maar niks vinden en echt de eenna laatste winkel zag ik ze staan.
    Blauwe (echt turquoise blauwe)laarsjes. Niet hele lange laarzen maar ook niet van die korte. Ik vond ze echt gaaf en ze staan me (vind ik) echt leuk. Ik ben altijd van de aparte dingen, zoals gekleurde broeken (naja vroeger dan) En niemand heeft die laarzen bij ons. En daar hou ik van :Y)
    Maarja ik kwam op school en tja al die reactie's. Wordt nagekeken door mensen :( maar niet dat het me boeid ofzow maar ik bedoel, iedereen loopt wel met gekleurde sneakers maar als je blauwe laarzen heb....
    Ik kan er niet tegen dat mensen je dan echt nakijken , zeg dan recht in me gezicht; ik vind je laarsjes niet zo leuk.
    Ik kan daar niet tegen hoor, jullie wel?? :S Ik stress me daar aan:X

    Oh, kan ik ook niet tegen. Laatst ging zo'n mens zeiken over mijn zwarte kistjes, die nog eigenlijk best charmant zijn. 'ja, je moet ze zo dragen.' Echt beu, stom mens. Maar trek je niets aan van die mensen. Jij bent gewoon awesome omdat je met die blauwe laarsjes loopt. :3


    wth.

    Negeer hun. Doe gewoon iets aan waar jij je het best invoelt (;
    En iedereen heeft zijn eigen smaak, dus ze moeten dat maar accepteren.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:08 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    probeer er niet op te letten, en wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen :'P
    dat jij ze leuk vind is het belangrijkste! :)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Biebergasme schreef:
    Negeer hun. Doe gewoon iets aan waar jij je het best invoelt (;
    En iedereen heeft zijn eigen smaak, dus ze moeten dat maar accepteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahaha ja ik trek me er niet echt iets van aan hoor, ik blijf ze dragen. :)
    Iedereen koopt het zelfde, maar ik koop lekker iets anders :P
    Ze zijn gewoon jaloers ^^

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:09 ]

    ik baal juist dat iedereen nu met vans loopt.. alle bimbo's

    pielipino schreef:
    ik baal juist dat iedereen nu met vans loopt.. alle bimbo's

    Mijn moeder heeft ook blauwe laazen met hak en ik draag ze super vaak, ik weet niet wat er mis mee is. Als ik jou was zou ik gewoon het volgende doen. Als ze je nakijken zeggen Kan je het zien? of Heb je wat? of Wat kijk je nou zoiets dergelijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja man, overlaatst had iemand commentaar op het feit dat ik de nestels van mijn All Stars knoop, en niet in mijn schoenen steeds zoals het 'hoort'. Ik vind dat gewoon niet lekker zitten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh ik flip dan altijd zo hard, als ik iemand hoor praten over mij :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik voel me dan ook altijd rot maar dan denk ik: ''ik vind het leuk staan en daar gaat het om''


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Qlimax schreef:
    Oh ik flip dan altijd zo hard, als ik iemand hoor praten over mij :'D


    ik ook x.x

    ~je moet je er gewoon niks van aantrekken& denk zoiets van: dat zij nou niet de kleding durven de dragen die ze echt leuk vinden maar gewoon een beetje meelopen met de rest van de wereld..


    I write my own story of life

    Biebergasme schreef:
    Negeer hun. Doe gewoon iets aan waar jij je het best invoelt (;
    En iedereen heeft zijn eigen smaak, dus ze moeten dat maar accepteren.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Soms als mensn je nakijken kan het ook zijn omdat ze juist vinden dat je iets supper leuk aan hebt (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Biebergasme schreef:
    Negeer hun. Doe gewoon iets aan waar jij je het best invoelt (;
    En iedereen heeft zijn eigen smaak, dus ze moeten dat maar accepteren.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse