• eerst zaten ze op het raam te tikken. Ik dacht zo van: Waar komt het lawaai nou vandaan? Ik naar het raam kijken zie ik opeens 2 gezichten tegen aan gedrukt. Ik schrok. Toen kwamen ze gillend binnen. Toen maakte ze dat bord kapot. Daarna gingen ze weer weg. Toen waren ze weer voor het raam bezig. Toen deed ik het gordijn dicht. Gingen ze op het rolluik slaan van het voorraam en toen stonden ze bij het raam van de voordeur te zwaaien en met hun tong uit hun mond te vervelen. Toen deed mijn vader, die een beetje dronken was, de deur open en riep: 'Wat nu weer!'
    Zegt een zo'n vriend: 'Hoi.'

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 14:39 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    whaha xd
    ik had mijn telefoon naast m'n moeders oor neergelegd en toen met de huistelefoon daar na gebeld (;
    Ik heb echt een kut harde ringtoon dus ze sprong gillend overeind (x
    lol ;p


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    whaha xd
    ik had mijn telefoon naast m'n moeders oor neergelegd en toen met de huistelefoon daar na gebeld (;
    Ik heb echt een kut harde ringtoon dus ze sprong gillend overeind (x
    lol ;p

    Roflol _O_
    Haha, ik vier geen carnaval dus mij kan zoiets niet overkomen -aa-


    We accept the love we think we deserve.

    xSnoepjex schreef:
    whaha xd
    ik had mijn telefoon naast m'n moeders oor neergelegd en toen met de huistelefoon daar na gebeld (;
    Ik heb echt een kut harde ringtoon dus ze sprong gillend overeind (x
    lol ;p


    gemeen persoon.

    Ohja eerst zaten ze op het raam te tikken. Ik dacht zo van: Waar komt het lawaai nou vandaan? Ik naar het raam kijken zie ik opeens 2 gezichten tegen aan gedrukt. Ik schrok. Toen kwamen ze gillend binnen. Toen maakte ze dat bord kapot. Daarna gingen ze weer weg. Toen waren ze weer voor het raam bezig. Toen deed ik het gordijn dicht. Gingen ze op het rolluik slaan van het voorraam en toen stonden ze bij het raam van de voordeur te zwaaien en met hun tong uit hun mond te vervelen. Toen deed mijn vader, die een beetje dronken was, de deur open en riep: 'Wat nu weer!'
    Zegt een zo'n vriend: 'Hoi.'

    Ze waren allemaal bezopen voor als je het nog niet door had.


    "Ignite, my love. Ignite."