• Hi!

    Ik heb pas een leuke jonge ontmoet hij heet Jacob en hij woont in Rotterdam,Dus dat is nog best dicht bij mij.
    Hij is 22 en ik ben 15,Maar ik denk niet dat mijn ouders het zo leuk gaan vinden als ik ineens met een jonge van 22 thuis kom wat moet ik doen?

    En wat vinden jullie van hem?
    Foto:Jacob

    EDIT: Ik heb nog niks met hem ofzo hoor.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 23:29 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Niet mijn type, maar liefde is liefde en leeftijd zou je niet mogen tegenhouden. Je ouders moeten er misschien eerst aan wennen, maar praat met ze en dan snappen ze het vast wel. Maak ze duidelijk dat je hem écht leuk vindt.


    everything, in time

    Hij is niet lelijk.
    Ik denk dat je gewoon heel rustig moet doen,zeker met het leeftijds verschil. Het kan heel goed gaan,maar pas goed op je zelf.
    Wat je ouders betreft, zie het eerst even aan met hem en daarna langzaam naar opbouwen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eerste indruk: Beetje loverboyachtig typ.
    Zoals ik altijd zeg in deze situatie: het gaat om de geestelijke afstand en niet die in jaren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou hem eerst aan je ouders voorstellen als gewoon een vriend, dan kunnen ze zien dat hij aardig is, en het later pas vertellen. Dan is het minder 'een shock' voor ze, als je begrijpt wat ik bedoel (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Progeny schreef:
    Niet mijn type, maar liefde is liefde en leeftijd zou je niet mogen tegenhouden. Je ouders moeten er misschien eerst aan wennen, maar praat met ze en dan snappen ze het vast wel. Maak ze duidelijk dat je hem écht leuk vindt.


    None but ourselves can free our minds.

    als je hem echt zo leuk vindt kan het mijn vriendinnen gaan ook met mensen van in de 20 harstikke leuk vindt ik dat niet maar ja


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Owja, dat snap ik, ik ken ook een meisje uit mijn klas, die een vriend van 18 had, maaar nu één van 16, en ze is zelf 13.
    Indd, wat xbrownie zegt is misschien wel een goed idee.
    Gewoon eerst als een gewone vriend meenemen. Dan moet hij wel een goeie indruk achterlaten ;]

    Hmmpww, die foto...
    Hij heeft een muts op, en haar is één van de eerste dingen waar ik naar kijk bij een jongen ;'], hij is niet heel lelijk ofzo, maar ik ben slecht in inschatten zonder haar (krul)

    xBrownie schreef:
    Ik zou hem eerst aan je ouders voorstellen als gewoon een vriend, dan kunnen ze zien dat hij aardig is, en het later pas vertellen. Dan is het minder 'een shock' voor ze, als je begrijpt wat ik bedoel (:


    Hmm,Ik vind het eigenlijk best een goed idee.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    musiclove8 schreef:
    als je hem echt zo leuk vindt kan het mijn vriendinnen gaan ook met mensen van in de 20 harstikke leuk vindt ik dat niet maar ja


    Oh pfieew ben ik toch niet de enige.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    TheBoss schreef:
    Eerste indruk: Beetje loverboyachtig typ.
    Zoals ik altijd zeg in deze situatie: het gaat om de geestelijke afstand en niet die in jaren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Progeny schreef:
    Niet mijn type, maar liefde is liefde en leeftijd zou je niet mogen tegenhouden. Je ouders moeten er misschien eerst aan wennen, maar praat met ze en dan snappen ze het vast wel. Maak ze duidelijk dat je hem écht leuk vindt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Omg, wat een poedie <33
    Leeftijd zou je inderdaad niet tegen mogen houden.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 11:47 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hij is jummy! En, jouw ouders zouden je in principe kunnen verbieden met hem om te gaan. Maar praat er rustig over, wees eerlijk over jouw gevoelens. Leeftijd zou niet mogen uitmaken. Maar wees de eerste keren wel voorzichtig als je met hem afspreekt. Zeg tegen vriendinnen waar je naartoe gaat, neem je gsm overal mee naartoe, die dingen.
    Ik hoop dat je gelukkig wordt, maar ik wil ook dat je oplet (: -god, ik klink als mijn moeder-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Progeny schreef:
    Niet mijn type, maar liefde is liefde en leeftijd zou je niet mogen tegenhouden. Je ouders moeten er misschien eerst aan wennen, maar praat met ze en dan snappen ze het vast wel. Maak ze duidelijk dat je hem écht leuk vindt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    is hij wicca? ^^'
    nouja, 22 is ook best oud,
    maar liefde is liefde, toch? (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...