• Mijn lerares L.O. heeft toch ook zo'n zaagstem . En ze kan amper de kinderen stil krijgen . En wanneer ze de namen omroept per klasnummer praat iedereen . Gelukkig ben ik nummer 1 dan moet ik zeggen : in orde , en ik kan dan gewoon verder praten . Nouja , en de lessen die ze geeft zijn mega saai . L.O. is mijn beste vak niet en nu met deze lerares al zeker .

    Daar hebben wij een wiskunde leraar van!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Heb ik ook last van o.o .

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 19:48 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wij hebben 1 vrouwelijke LO-docent, en ik heb haar 1 keer gezien.
    Ze zag er streng uit, maar toch ook wel weer heel cool.


    Food.

    Ik heb dan medelijden met julie . Leerkrachten kunnen toch wel verschrikelijk saai zijn . maar gelukkig is er nog 1 juf echt leuk . Bestaan er eigenlijk ook nog andere leerkrachten .

    Wij hebben nog nooit een lerares gehad voor LO. Maar ook zonder zo'n leraar vind ik dat vak al stom genoeg. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik haat die van mij! O.o Ze is een soort van racist, in onze ogen. Ze had zo van die lelijke dingen gezegd, we zijn ermee naar de directeur geweest. Sindsdien doet ze heel vriendelijk en zaagt ze niet meer. Gelukkig! But I still hate her, ghhhr...:Y)

    LO is vreselijk! :S Maakt niet uit of je een leuke leraar hebt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zo een heb ik voor economie.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    lo is en blijft verschrikkelijk, wie je ook als leraar hebt. Ik ben altijd als laatste klaar met rondjes rennen, staat iedereen je na te kijken.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    nerveus schreef:
    LO is vreselijk! :S Maakt niet uit of je een leuke leraar hebt.

    Ik heb best leuke leerkrachten :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.