• de heeele wereld word ge-justinbieberficeerd.
    er is een film van hem uitgebracht.
    en nu is er ook nog eenwassen beeld van hem in madame tausseau (als je het zo spelt)
    sorry als je niet tegen gezeik kunt, mr dit moest ik tog egt ff kwijt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lady Gaga heet er meerdere.


    Alis volat propriis

    Lol, nu kom ik daar nooit meer.


    everything, in time

    iel, daar ga ik dus niet meer heen. :Y)

    Vond er sowieso niks aan maar goed


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    twiddict schreef:
    Lady Gaga heet er meerdere.

    maar lady gaga is ook egt een wereldster :P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind dat hele gedoe over Justin ook wat overdreven.
    Maar een beeld in Madame Tussauds vind ik zo raar nog niet hoor?
    Ik mag hem dan wel niet goed vinden, hij is wel erg beroemd. Ik vind wel dat hij het heeft verdient.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 12:42 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Hij was al nep, nu is ie nog nepper. --'


    We accept the love we think we deserve.

    Hij is toch ook gewoon een celebrity? En trouwens, heel veel sterren hebben dat hoor, zelfs meerdere. En alleen maar toevallig, omdat het Justin Bieber is, is het een groot probleem? Jezus, grow up. Zoveel sterren hebben documantaires gemaakt of wassenbeelden.

    Abruzzi schreef:
    Hij is toch ook gewoon een celebrity? En trouwens, heel veel sterren hebben dat hoor, zelfs meerdere. En alleen maar toevallig, omdat het Justin Bieber is, is het een groot probleem? Jezus, grow up. Zoveel sterren hebben documantaires gemaakt of wassenbeelden.

    ik begrijp wat je bedoelt ,mr justin bieber is een hype, die is over 2 jaar ofz waarschijnlijk al helemaal niet meer populair, net zoals tokio hotel enz. dan snap ik niet dat je er geld aan uit gaat geven voor een wassenbeeld


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Daar ga ik dus nooit meer naar binnen. WTF JUSTINBIEBER o.0 Ieuw
    Sorry voor de mensen die hem dus wel goed vinden. BAH


    Love sheds light one the darkest of times

    SinCity schreef:
    (...)
    ik begrijp wat je bedoelt ,mr justin bieber is een hype, die is over 2 jaar ofz waarschijnlijk al helemaal niet meer populair, net zoals tokio hotel enz. dan snap ik niet dat je er geld aan uit gaat geven voor een wassenbeeld

    Daar wil ik om wedden (cat) Ik weet niet of je het hebt gemerkt, maar Tokio Hotel is WAAAAY different dan Bieber. En Tokio Hotel was helemaal geen hype over de hele wereld, oke misschien wel maar hun hadden veel minder fans dan Bieber nu heeft. Justin Bieber is over 2 jaar nog beroemd hoor, dat weet ik zeker. Hij is nu toch ook al 2/3 jaar beroemd? Zie jij hem afzwakken? Nou ik niet hoor.

    Leuk voor hem. :-D
    Serieus, gunnen jullie anderen wel iets?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    twiddict schreef:
    Lady Gaga heet er meerdere.
    Lady gaga is een aansteller :3. @OT ik vind het leuk voor het joch. Of je hem nu mag of niet, hij is heel hard op weg naar wereldberoemd worden, daar doe je niets aan :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Daar wil ik om wedden (cat) Ik weet niet of je het hebt gemerkt, maar Tokio Hotel is WAAAAY different dan Bieber. En Tokio Hotel was helemaal geen hype over de hele wereld, oke misschien wel maar hun hadden veel minder fans dan Bieber nu heeft. Justin Bieber is over 2 jaar nog beroemd hoor, dat weet ik zeker. Hij is nu toch ook al 2/3 jaar beroemd? Zie jij hem afzwakken? Nou ik niet hoor.

    ik wel, mr oke, ik heb nu geen zin in ruzie ofz,.. dus laten we gew zegge: iedereen zijn eigen mening.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Voiceless schreef:
    Leuk voor hem. :-D
    Serieus, gunnen jullie anderen wel iets?

    Agree.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lol ik zeg niet dat ik het hem niet gun. Ik zeg alleen dat ik daar nu niet meer komen zal.


    everything, in time