• nou gisteren kwamen hef, en turk - bekend van Gangsterboys - zeg maar in leek, een dorp vlakbij waar ik woon enzo, en dus nouja emma -een goede vriendin van mij- en ik stonden helemaal vooraan enzo. en toen moesten we zeg maar onze handen omhoog doen, maar dat deed ik niet enzo, kwam turk voor me staan pakt mijn hand vast en doet mijn arm op en neer enzo, nouja daar was ik al blij om, en toen later toen kwamen crooks en killer - ook rappers - het podium op, en crooks die stond dus een poosje niet te rappen, gaat hij gewoon fucking met emma en mij praten, dus wij later vragen of we met hem op de foto mochten, en dat kon wel enzo, en later vroegen we ook aan turk of we met hem op de foto mochten. en dat mocht dus ook, en wij waren dus vet blij enzo, en later vroegen we dus ook aan hef of we met hem op de foto mochten, en dat mocht ook, maar later gingen we dus naar buiten want daar zouden ze komen, bleek dus dat alleen turk achterstond, dus wij daar heen enzo, en toen mochten we backstage van turk, en zien we daar allemaal bekende rappers enzo, dus ons allemaal voorstellen en die dingen, nouja dus dat was al een plus punt, niet veel later staan we daar voor de foto enzo, slaat turk de hele tijd zijn arm om me heen, en hij heeft ook nog wat getweet enzo, op mijn bb, en toen zijn we met hem op de foto gekomen, maar niet met crooks en hef, want die waren al weg, die stonden de hele tijd voor op ons te wachten haha terwijl we achter stonden. :'D dit was dus mijn verhaal hoe we stonden te chillen van half 2 tot 2 uur met Önder aka turk. (:

    is het jullie ook een keer overkomen om met een bekende nederlander / rapper te chillen enzo ? ;D


    Life is a beautiful struggle

    Haha, dat is wel tof. Nee, niet echt. Maar ik heb wel vaak een praatje gemaakt met wat BN'ers. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Haha, dat is wel tof. Nee, niet echt. Maar ik heb wel vaak een praatje gemaakt met wat BN'ers. (':


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    whaha dat is leuk jah X'D maar nee ik heb geen contact gehad met beroemdheden :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Poseidon schreef:
    Haha, dat is wel tof. Nee, niet echt. Maar ik heb wel vaak een praatje gemaakt met wat BN'ers. (':

    welke bn'ers ? (:


    Life is a beautiful struggle