• Mijn moeder kijkt de laatste tijd echt veel kinderprogrammas, als ze thuis komt zet ze derict disneychannel op als het nog niet op stond, en nu kijkt ze de chipmunks en lacht ze haar tepletter. Mijn moeder is de laatste tijd echt heel raar.

    Wie heeft ook zoon moeder of vader ofzo?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 21:43 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oké, nee dat doet mijn moeder niet. Al hoewel ze Zack & Cody wel altijd meekijkt als het aanstaat.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eh.. nee, lol.

    Armistice schreef:
    Oké, nee dat doet mijn moeder niet. Al hoewel ze Zack & Cody wel altijd meekijkt als het aanstaat.

    Mijnen ook; ze zat haar derjuist echt doodt telachen met een aflevering van hun.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Damn, wat een coole moeder!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mijn ouders zijn sws raar


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Laime schreef:
    (...)
    Mijnen ook; ze zat haar derjuist echt doodt telachen met een aflevering van hun.


    Vroeger vond ze de afleveringen nog wel grappig maar nu niet meer, hahaha.

    Moeder: Ik zou hem ophangen aan zijn onderbroek.
    2 Seconde later: It Happens,

    Ze kent letterlijk al die afleveringen uit haar hoofd. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn vader zingt graag mee met de liedjes op Studio 100 tv. Maar hij doet het wel stiekem hoor.(krul)


    effort never betrays you

    Mijn moeder is geniaal, haha. Ze spoort niet, maar dat vind ik juist zo geweldig aan haar. Ze kan soms ineens vanuit het niets roepen dat ze kan fluiten met haar neus of gaat ineens opera zingen enzo. Ik hou van mijn mama. Oh en mijn moeder is trouwens ook zo! Ze zou laatst eten halen, maar ze vond de film op disney channel zo leuk, dat ze die eerst wilde uitkijken voor ze eten ging halen. Hahaha. (:

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 21:49 ]

    mijn moeder is doelloos, vaag en meer... xD
    t ene moment loopt ze te huppelen door de woonkamer,.. t andere moment is doelloze moppe aan t vertelle ;D


    Only those who listen can hear

    Mijn vader keek gisteravond Teen Nick, en toen zei ik er iets van, en toen zapte hij meteen weg lol


    As travars

    Me moeder is ook zo, als ik iets kijk dan kijkt ze stiekem mee.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Mijn vader is gestoord. Hij kijkt geen Teen Nick of zo (helemaal geen tv, zelfs) maar hij spoort gewoon niet. Geniaal. _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn moeder gedraagt zich soms als een 3 jarige, maar dat vind ik juist leuk (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, nee. Maar vroeger - toen ze klein was, keek ze graag naar pingu en als mijn jongere broertje er dan naar kijkt, durft ze stiekem wel eens mee te kijken. :'D

    nee, maar als ik er naar kijk, dan kijkt ze wel es mee