• hoi

    er zijn heel veel verhalen van weerwolven en films. de studios verdienen er veel geld mee en tegenwoordig zijn mensen er gek op.

    maar er is een weerwolf verhaal dat ik niet snap.:)

    er is een verhaal in films, dat als een mens veranderd is in een van hun en ze hebben een partner, dat ze dan gelijk als eerste achter hun aan komen.

    mijn vraag is weet iemand hoe dat komt? :)

    ik snap er namelijk niks van.:)

    reacties zou ik waarderen:)

    gr adimere

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 22:40 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Omdat die persoon het meest bij hun in de buurt is, ze de geur herkennen en weten waar ze altijd zijn ofzo? ^^
    I don't know,
    ligt eraan welk verhaal/film je volgt (:

    Loveless schreef:
    Omdat die persoon het meest bij hun in de buurt is, ze de geur herkennen en weten waar ze altijd zijn ofzo? ^^
    I don't know,
    ligt eraan welk verhaal/film je volgt (:



    het is meer algemeen :)

    maar als de liefde zo sterk is waarom dan niet degene afscheiden terug veranderen en dan na ja (H)

    ze doden degene


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    adimere schreef:
    (...)


    het is meer algemeen :)

    maar als de liefde zo sterk is waarom dan niet degene afscheiden terug veranderen en dan na ja (H)

    ze doden degene

    Nou, ik denk omdat de weerwolf in hun gewoon een ander persoon is zeg maar, dat het de persoon helemaal verandert in een moordzuchtig beest waar de persoon zelf niets aan kan doen. Dus, dat zodra hij of zij de geur te pakken heeft van iemand, dat ze achter die aan gaan.

    Loveless schreef:
    (...)
    Nou, ik denk omdat de weerwolf in hun gewoon een ander persoon is zeg maar, dat het de persoon helemaal verandert in een moordzuchtig beest waar de persoon zelf niets aan kan doen. Dus, dat zodra hij of zij de geur te pakken heeft van iemand, dat ze achter die aan gaan.


    daar zat ik ook al aan te denken dat de genen van de wolf te sterk is en dat ze hun geliefden niet meer herkennen

    :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    adimere schreef:
    (...)

    daar zat ik ook al aan te denken dat de genen van de wolf te sterk is en dat ze hun geliefden niet meer herkennen

    :)

    Yup yup, maar ja, ligt er natuurlijk aan zoals ik zei, welk verhaallijn je volgt. In sommige verhalen zijn ze gewoon monsters, in andere knuffelberen, in andere kunnen ze beiden zijn of veranderen ze alleen bij volle maan. (:

    Loveless schreef:
    (...)
    Yup yup, maar ja, ligt er natuurlijk aan zoals ik zei, welk verhaallijn je volgt. In sommige verhalen zijn ze gewoon monsters, in andere knuffelberen, in andere kunnen ze beiden zijn of veranderen ze alleen bij volle maan. (:


    ja das waar


    iemand kleineren online is ook pesten!!!