• Ok, niet zo vies(cat).
    Maar mijn bijles leraar stopt mijn pennen in zijn mond!

Dus ik heb al aparte pennen voor hem, want dat vind ik dus echt smerig(cat).

Hebben jullie ook een (bijles)leraar met vieze trekjes?

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

O iewl!!!
    Dat is echt héél raar.

Mijn leraar Wiskunde stinkt héél erg, aan de andere kant van een gang ruik je hem nog. Maar dat is niet echt een trekje...
    Verder weet ik het zo snel niet.

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Nee, de mijne is tof.(:

your eyes are like stars in the night.

Ik heb geen bijles leraar xd
    maar mijn ene leraar likt altijd over zijn lippen, als hij iets mooi of sexy vind o.o

Me so good.

Oehoeh wie heb jij dan?

everything, in time

Progeny schreef:
    Oehoeh wie heb jij dan?

Niet van onze school(cat)
    Ons pap had hem via internet gevonden x]

Alleen het fijne aan mijn bijles leraar is, dat hij al mijn huiswerk maakt x'D

Iew, dat is best wel iel ja.. x']
    Ik heb ook een hele rare bijles leraar.
    Hij heeft zijn pennen onder zijn shirt zitten.. gaat die daar graaien, hij kykt heel eng, en k heb gehoord, dat hij 1x van een school is afgestuurd wegens pedofielheid.

Oh my god dat is echt zo ieuwl.. lol. En nee, de mijne is vrij normaal, lol. En nog knap ook, haha.

Abruzzi schreef:
    Oh my god dat is echt zo ieuwl.. lol. En nee, de mijne is vrij normaal, lol. En nog knap ook, haha.

Jij hebt geluk!
    De mijne is ook nog eens lelijk en stinkt(cat)

Eh bah. Ik heb geen bij les :Y)

"Ignite, my love. Ignite."

Ik heb hele leuke leraren, haha.
    Of ze zijn aardig en je kunt er mee lachen. Of ze worden heel snel boos en worden helemaal rood, waardoor je helemaal plat ligt:Y) Ik vind het geweldig, haha.

To live would be an awfully big adventure

Ik heb al drie leraren Engels gehad, degene die ik nu heb zat tijdens een toets (die niet de hele klas maakte) aan een klasgenote haar BIL!(N) Ze is al naar de teammanager geweest, misschien gaat dat helpen, anders pesten we hem wel weg.
    En m'n Duits docent is hartstikke aardig (mijn broer heeft hem ook gehad) en die knipoogt wel eens naar me!:(

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Poseidon schreef:
    Nee, de mijne is tof.(:

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Mn Nederlands leraar gaat als een fotomodel op je tafel liggen (cat)

Wij hebben zoon gast die heel overdreven z'n vingers aflikt als hij blaadjes ofzo uit gaat delen...

[ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 18:54 ]

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.