• Mijn pracht en trots bestond uit een persoon. Een persoon die voor mij mijn alles mijn maatje en hoe je het wild noemen was. Iemand die in het laatste jaar een strijd had en de laatste maanden steeds een stap elke dag een stuk achter uit ging. Ze vocht tegen alchol en sigaretten.
    Mijn trots mijn pracht. Na dat ze is overleden is mijn wereld ingestort en heb tranen gelaten. Nu ik dit type heb ik weer tranen. Ik noem ze zwarte tranen ik heb nooit van mijn pracht en trots echt afscheid kunnen nemen. Nee dat zeker niet. Dat doet mij pijn. Ik besefte ineens dat ik alleen was tegen over een brede wereld. ik ben zelf door de pijn heen gegaan niemand kon naast mij staan. Ik moest het zelf doen, vechten en vallen zo ging de pijn. Elke keer als ik het weer opschrijf of type dan gaat de wond open.
    Waarom? Mijn pracht en mijn trots was iemand wie uniek was ik altijd heb mee kunnen lachen , iemand waar ik alles tegen vertelde. Iemand die mijn 2de ik was.
    Ik belande in een depressie en emotieloosheid. ik heb me er door heen geslagen. Ik wil niet falen voor mijn pracht en mijn trots terwijl ze toe kijkt en mijn engel is.
    Nee ik zie het leven nu als een tegen slag met geluk. Ik besef als ik de pijn niet had gehad dan was ik niet verder dan daar waar ik eerst stond. Het heeft me ook geleerd dat mijn pracht en mijn trots nog in mij leefd en mijn droom laat waar maken! Ook al kijkt ze van boven ik weet zeker dat ze mij altijd steunt.
    Zo wisten dit maar 2 mensen en zo weet ineens iedereen het.
    Ik laat weer de tranen voor mijn pracht en mijn trots .

    Mijn pracht en trots was mijn lieve oma.

    Dankje wel voor het lezen


    Some angels have no wings.

    Dit is waar gebeurd.


    Some angels have no wings.

    Tranen zijn er niet om verstopt te worden, maar om te laten zien hoe je je voelt. Laat je gaan en huil elke traan die in je opkomt.
    Vanzelf zul je dien dat je je beter gaat voelen. Je zult je oma altijd blijven missen, maar uiteindelijk zou je het kunnen accepteren.

    Dit las ik op een kaartje bij mijn psycho:
    Ik accepteer dat het leven mij soms pijn doet.


    Ik ben gemeen xoxo

    Schat, ik ken je niet, maar dit is echt rot. Ik heb zelf ook mijn oma verloren door kanker, en ik weet hoe je je voelt. Ookal ken je me niet, if you need a shoulder to cry on, i'm really here for you. Gecondoleerd en sterkte!<3


    We accept the love we think we deserve.

    Het is al een aantal jaar geleden maar elke dag vecht ik er wel mee, en ik het er gewoon uitgooien


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Het is al een aantal jaar geleden maar elke dag vecht ik er wel mee, en ik het er gewoon uitgooien

    Je mág het er uitgooien hoor! Het is normaal. Laat gewoon je tranen vallen als je het eruit wilt. <3


    We accept the love we think we deserve.

    Dankje <3


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Het is al een aantal jaar geleden maar elke dag vecht ik er wel mee, en ik het er gewoon uitgooien

    Mijn opa is aan kanker overleden, twee en een half jaar terug. Ik mis hem, ik mis hem ontzettend.
    Alleen toen ik het alles eruit gooide, over hoe ik me erover voelde, gaat het stukken beter met me. Natuurlijk mis ik hem nog, maar ik kan er mee leven. Af en toe moet ik nog huilen omdat ik hem terug wil, maar waarom zou ik dat willen als hij er nog is?
    Je oma (en mijn opa) zal altijd in jou (mijn) hart blijven. Altijd.


    Ik ben gemeen xoxo

    OHMYCHIARA schreef:
    (...)
    Je mág het er uitgooien hoor! Het is normaal. Laat gewoon je tranen vallen als je het eruit wilt. <3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.