• Ik heb echt niet 10 minuten geleden een afspraak gemaakt bij de kapper.. En nu kom ik thuis zegt mijn moeder. Nee, ik ga je haar zelf wel verven...
    Nu moet ik het dus afzeggen. En ik haaat dat.

    Ik vind het eng houd er niet zo van om mensen te bellen. :$ En helemaal niet om na 10minuten al de afspraak weer af te zeggen..

    Mijn moeder zegt altijd dat ik debiel ben omdat ik geen mensen wil bellen die ik niet ken.. :X

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 13:12 ]


    Winter is coming.

    ik haat dat ook , ik struikel dan altijd over mijn woorden omdat ik zo nerveus ben :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja echt he. En ik voel em zo stom nu. Zit al 2minuten met die telefoon in me hand.. Maar ik moet wel bellen..
    Het is ook zo asociaal om gewoon niet te komen.. Ja toch?


    Winter is coming.

    Shiiittt. De telefoon gaat over! :O:S


    Winter is coming.

    Ik kan niet tegen telefoneren :Y) En het doet pijn aan mijn oor, serieus ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha, Soms als ik met een vriendin een lang gesprek heb ofzo dan doet het ook pijn aan mijn oor.


    Winter is coming.

    Seel schreef:
    ik haat dat ook , ik struikel dan altijd over mijn woorden omdat ik zo nerveus ben :')


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lang leven de Hands Free knop _O_
    Die ik zojuist gisteren ontdekt heb x'd

    Dat ken ik... :X


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb gebeld.
    Ik voel me zooo trots. (:


    Winter is coming.

    STUDIO schreef:
    Ik heb gebeld.
    Ik voel me zooo trots. (:


    Ik ben trots op je(cat).
    Ik haat het ook altijd om mensen te bellen. Want ik zeg altijd op het zelfde moment iet als de gene die ik bel x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat haat ik ook zo! Dan ben ik altijd bang dat ik het verkeerde nummer draai of iets heel stoms zeg. En uiteindelijk gaat het goed, maar de volgende keer is het weer precies hetzelfde verhaal. Ik stotter ook heel snel en dat gebeurd dus met bellen en dan lijkt het voor mij alsof ik heel dom overkom, terwijl heel veel mensen dat doen x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik durf zelf niet bellen niet op te nemen, behalve bij mijn ouders. Telefoon-angst, lawl. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ook hoor (':


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Jaa ook als ik iets wat ik net heb gekocht moet terugbrengen xd.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik snap dat gevoel wel en dat is ook heel vervelend. Maar hoe meer je het doet en hoe meer je het oefend hoe zekerder en beter je erin wordt. (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.