• Dat woord stond in een artikel op wikipedia over Loena Leeflang.

    Dit verwijst waarschijnlijk naar Loena's afwezige gedrag en haar zeer onconventionele gedachtepatronen.


    Ik wist niet wat het betekende, dus zocht ik het op op woorden.org. Daar stond "Niet volgens de conventie". Dus zocht ik conventie op.

    1
    vergadering: de conventie van de Democratische Partij in de Verenigde Staten ;
    Nationale Conventie
    naam van het Franse parlement van 10 augustus 1792 tot 26 oktober 1795;

    2
    internationale overeenkomst;

    3
    geheel der ongeschreven, stilzwijgend aanvaarde regels omtrent hetgeen gebruikelijk is in het maatschappelijk verkeer: handelen in strijd met de conventie ; ook elk van deze regels: de conventies overtreden ;

    4
    vaste bied- en openingsgebruiken bij het bridgen


    Conclusie; Loena's gedachtepatronen zijn niet volgens de vaste bied- en openingsgebruiken bij het bridgen. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nu snap ik het nog steeds niet hoor haha.


    We accept the love we think we deserve.

    Niet volgens de normen van mensen bedoelen ze er me (nerd) Als iets niet via de conventie gaat, gaat het niet volgens de normen/overeenkomsten.

    Dat van het bridgen kende ik alleen nog niet ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    OHMYCHIARA schreef:
    Nu snap ik het nog steeds niet hoor haha.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Courtesan schreef:
    Niet volgens de normen van mensen bedoelen ze er me (nerd) Als iets niet via de conventie gaat, gaat het niet volgens de normen/overeenkomsten.

    Dat van het bridgen kende ik alleen nog niet ='D

    ind xD


    Only those who listen can hear

    Onconventioneel = niet volgens de gangbare norm.


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien had je op conventioneel moeten googlen ipv op conventie :P


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Courtesan schreef:
    Niet volgens de normen van mensen bedoelen ze er me (nerd) Als iets niet via de conventie gaat, gaat het niet volgens de normen/overeenkomsten.

    Dat van het bridgen kende ik alleen nog niet ='D

    Ja, betekenis 3 is eigenlijk van toepassing in deze context. Maar ik vond 4 ook wel leuk. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Onconventioneel betekent zoiets als afwijkend van het normale.


    Life is hard and then we die

    Whaha :,3


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"