dat dacht mijn moeder laatst ook. ;o
ik zat/lag op de bank maar dat zag er best raar uit. zegt mijn moeder ineens :"ben je zwanger ? heb je onveilig geneukt ? want je hebt een best dikke buik." en toen ging ik normaal zitten, keek haar aan van wtf ? dus toen zei ik zo : "haha zwanger ? komop dat komt omdat ik zo lig, en btw, ik ben nog maagd." en toen begon ik sarcastisch te lachen enwas mijn moeder gelijk gestopt, en heb ik haar er nooit meer over gehoord. :'D
HAMTARO schreef: dat dacht mijn moeder laatst ook. ;o
ik zat/lag op de bank maar dat zag er best raar uit. zegt mijn moeder ineens :"ben je zwanger ? heb je onveilig geneukt ? want je hebt een best dikke buik." en toen ging ik normaal zitten, keek haar aan van wtf ? dus toen zei ik zo : "haha zwanger ? komop dat komt omdat ik zo lig, en btw, ik ben nog maagd." en toen begon ik sarcastisch te lachen enwas mijn moeder gelijk gestopt, en heb ik haar er nooit meer over gehoord. :'D
Zei ze echt 'heb je onveilig geneukt' ? Dude als mijn moeder dat zou vragen/zeggen zou ik echt in een deuk liggen, LOL
I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!
mijn moeder die denkt het nu serieus, ik ben deze maand nog niet ongesteld geweest, terwijl ik dat allang had moeten worden, het is net uit met mijn vriendje, en mijn moeder denkt gelijk dat ik zwanger ben, omdat het er verdacht uit ziet. maar ik ben nog steeds maagd. (:
HAMTARO schreef: mijn moeder die denkt het nu serieus, ik ben deze maand nog niet ongesteld geweest, terwijl ik dat allang had moeten worden, het is net uit met mijn vriendje, en mijn moeder denkt gelijk dat ik zwanger ben, omdat het er verdacht uit ziet. maar ik ben nog steeds maagd. (:
Mijn moeder zag een nogal 'intiem' smsje van iemand, en dacht toen dat ik weer met iemand had en toen vroeg ze hoe oud die gozer was. En ja die is 20 dus;p
Mijn moeder vroeg dat dus ook aan mij.maar ik ben nooit verder gegaan dan tongzoenen dus ik dacht echt zo van 'waar heb jij het nou weer over?' werd ze helemaal boos?!