• Oké dit is echt heel dom, maarja. Ik zit dus op mijn iPad, en ik weet niet waarom, maar ik kan dus geen nieuwe template maken. En dat heb ik dus echt nodig want anders is me profiel saai. Dus wie kan een MOOIE maken en wil dat wel voor me doen? Wil je me dan even mailen?


    xx Kourtneyyy.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 15:32 ]


    The best way to deal with bitches is being a bigger one.

    ?


    The best way to deal with bitches is being a bigger one.

    Je kan geen template delen?


    Numbers.

    Ik zou niet weten hoe je een template voor iemand anders kan maken.
    Kan je niet gewoon op een computer of laptop gaan en een template maken?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat zul je zelf moeten doen, dat kunnen anderen niet voor je doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik weet dat je geen template kan delen, maar iemand kan dan toch op mijn account..


    The best way to deal with bitches is being a bigger one.

    Doutzen schreef:
    Ik weet dat je geen template kan delen, maar iemand kan dan toch op mijn account..


    Dat is echt niet handig, je weet toch niet zeker of je die persoon kan vertrouwen?
    Kan je echt niet op een computer ofzo?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Echo schreef:
    (...)

    Dat is echt niet handig, je weet toch niet zeker of je die persoon kan vertrouwen?
    Kan je echt niet op een computer ofzo?


    Ehh, nee, de computer is weg, we krijgen een nieuwe, vandaar dat ik op me iPad zit..


    The best way to deal with bitches is being a bigger one.

    Doutzen schreef:
    (...)

    Ehh, nee, de computer is weg, we krijgen een nieuwe, vandaar dat ik op me iPad zit..


    Oh, dat is wel vervelend. Maar heel even wachten tot de computer er is, is toch niet zo'n ramp? Je weet zelf ook het beste hoe je wilt dat je template er uit ziet.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Echo schreef:
    (...)

    Oh, dat is wel vervelend. Maar heel even wachten tot de computer er is, is toch niet zo'n ramp? Je weet zelf ook het beste hoe je wilt dat je template er uit ziet.


    Ahah, jaa nja ik kan wel wachten, maar het ziet er nu zo saai en lelijk uit ;p


    The best way to deal with bitches is being a bigger one.