• Graag! Want ik heb morgen shuttlerun/piepjes test/hoe jullie het ook noemen bij gym. En ik heb inspanningsastma én 40% minder longinhoud. (Dus ik maar 60, jullie 100.) Op school zeggen dat ze daar rekening mee houden. Guess what? Dat doen ze dus helemaal niet. En ik ben nu al zenuwachtig, ik heb er serieus helemaal buikpijn van. Maar ik ben dus steeds als eerste af, bij trap 3 of zo. Wat betekent dat ik ook een 3 heb, terwijl in het schoolreglement staat dat wanneer een leerling zijn/haar best doet, hij/zij toch een 6 krijgt. En ik doe écht mijn best, maar ze doen er gewoon niets aan. Dat is echt ontzettend beschamend, aangezien de rest met gemak een voldoende haalt. Dus ik wil graag even niet naar school, maar ik moet. Wie van jullie wil me zó hard slaan dat ik niet eens mee kán doen?(cat)


    everything, in time

    Ik zou je wel willen helpen maar niet slaan dat vind ik zielig.
    Misschien moet je met schoolleiding overleggen ofzo want het is niet normaal dat je dan zomaar een 3 krijgt hoor.


    Don't dream your life, but live your dream!

    je kan ook je enkel intapen en zeggen dat je niet mee kan doen omdat je je enkel hebt verzwikt fzo.
    hoeft niemand je ook knock-out te slaan (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Mag ik je slaan? 8D
    Ik heb dat ook morgen, K*T ><
    Ik haal niet eens trap 4 zonder dood te gaan want ik doe niets aan mijn conditie (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb een blessure aan mn knie die weer terug komt en vorige week heb ik hem moeten doen, en ik mag niet verder gaan als mn knie pijn begint te doen en ik kwam niet verder dan een 4.5... -.-'

    maar ik weet hoe het voelt, ik leef met je mee(:


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Gewoon ophouden als je het niet meer redt, kan jou dat cijfer voor gym wat schelen. Piepjestest is echt een marteling.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    ik wil wel:Y):Y):Y)

    waar woon je??

    xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik wil wel slaan, maar dan heb je hoogstens een blauwe plek x'D

    Ik heb ook inspanningsastma. Ik haal meestal net voldoende op looptesten. Maar dan heb ik dagen daarna nog last van mijn longen. Het stomme is dat ik nog lang verder kan lopen, maar ik krijg gewoon geen lucht meer, word draaierig en krijg zwarte vlekjes. Dan moet ik wel stoppen. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wil je mijn leraar? Zelfs als je niet op komt dagen krijg je een facking 8.


    SLOAN.

    ik haal ook max. trap 3 hoor. En ik schijn geen astma (meer) te hebben..
    ik moet donderdag 2 kunstjes met de diabolo laten zien bij gym, maar ik kan niet eens gewoon diabolo-en en heel mijn gezin ook niet :/

    Zacksass schreef:
    Wil je mijn leraar? Zelfs als je niet op komt dagen krijg je een facking 8.


    Oh heel graag!:9~


    everything, in time

    Zeg dat je je enkel hebt verzwikt ofzo?
    Ik haat de shuttle run test, ik haal altijd maar trap 7. Ja oké dat is niet slecht, maar ik wil altijd meer. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ken dat. Ik was vroeger ook altijd bloednerveus als ik moest gaan lopen voor school. Maar ik weet nu dat ik daar gewoon niet voor aangelegd ben en heb me over gezet (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ono, ik heb dat deze week ook.
    Als je Marleen slaat, sla mij dan ook meteen! D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga ook af bij trap 3, maar mijn conditie is ook verbazingwekkend slecht. :'D Maar ik denk eerlijk gezegd ook dat ik iets aan mijn longen heb, maar ik weet niet wat. Ik ga dinsdag (dan heb ik ook gym, turnen) skippen. Wel legaal hoor. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    En als je tegen de leerkracht zegt dat je astma hebt, maakt dat geen verschil of wat?ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay