Heey,
Ik begin maar even bij het begin.
Mijn moeder is 4,bijna 5 jaar geleden overleden. En natuurlijk heb ik het daar nog moeilijk mee. Alleen nu heeft mijn vader een nieuwe vriendin-achtige relatie(ik weet niet of je het echt een vriendin kan noemen) en daardoor voel ik me nog kutter,het 1verergerd daar door alleen maar.
Zeker omdat hij het er met mij en mijn zus het er niet over wilt hebben.Hij vertikket het gewoon om er eens met ons over te praten/te overleggen. Daar ben ik al een keer goed kwaad over geworden,een paar weken geleden,en hij beloofde het beter te doen. Ok heel mooi,maar eigenlijk heeft hij het niet gedaan.
Hij weet dat mijn zus en ik het er heel moeilijk mee hebben(hij is al een keer eerder verliefd geweest op een ander en toen hebben we het erg duidelijk gemaakt). En beter hij zich niet.
Hij is nu bij haar,zoals gewoonlijk,hij is echt heel vaak bij haar, en hij blijft misschien ook slapen. Na,jullie begrijpen het waarschijnlijk al dat vind ik echt kut. Vooral omdat hij het zegt en niet vraagt. Het is altijd een mededeling en nooit heeft hij het er met ons over. En dat is echt kut.
Waarschijnlijk heeft iemand het hier ook wel mee gemaakt.Wat vonden jullie er van en hoe gingen jullie er mee om?
Misschien wat tips?
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall