• Wanneer word je eigenlijk geband? is dat als je teveel reclame plaats? Of zijn er anderee regels die je kan overtreden? &als je geband bent, kan je dan nooit meer terug?


    Save me from myself.

    Dat kan om verschillende redenen zijn. En nee, je kunt dan nooit terug komen-kuch-

    Ligt eraan voor hoe lang je geband bent, toch?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 7:28 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Voor vanalles(;
    HEt ligt eraan hoe erg het is wat je gedaan hebt, als het erg is dan kan je een perma ban krijgen.


    Me so good.

    Het ligt eraan wat je doet, en in welke mate je dat doet. Als je 1x reclame maakt wordt je heus niet meteen geband (: Maar als je na meerdere waarschuwingen en tijdelijke (forum)bans nog doorgaat met de regels overtreden, dan wordt je geband.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hangt ervan af. Je krijgt sowieso eerst een waarschuwing (behalve voor uitschelden en discrimineren geloof ik, dan krijg je meteen ban.). Maar als je waarschuwingen negeert en gewoon door gaat, dan kan je wel eens ban krijgen. Afhankelijk van hoe erg je daad is, krijg je een tijdelijke of een permanente ban.

    Je kan altijd eens een kijkje nemen op de 'regel pagina'. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat hier gezegd word ^^
    en de regels kan je vinden in de huisregels onderaan elke pagina.

    Wil je geband worden dan (nerd)?


    Wie du mir, so ich dir.

    Miauw schreef:
    Het ligt eraan wat je doet, en in welke mate je dat doet. Als je 1x reclame maakt wordt je heus niet meteen geband (: Maar als je na meerdere waarschuwingen en tijdelijke (forum)bans nog doorgaat met de regels overtreden, dan wordt je geband.

    KirstenSnaps schreef:
    Wil je geband worden dan (nerd)?

    Ohoh, busted (:
    Nee, gewoon ik kwam op iemands profiel en daar stond ze 'deze user is geband', ik vroeg het me gewoon af xd <3


    Save me from myself.