• We hebben bij Engels net de speech van Martin Luther King gelezen, en nu moeten we er zelf één schrijven (niet presenteren gelukkig haha) maarja ik kan dus wel schrijven.. alleen ik weet geen onderwerp. Ik wil niet zoiets stoms als strijden tegen aids, armoede en al die shit, echt iets waar ik een mening over heb.. kan iemand me helpen? (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Alcohol! Ik heb een betoog over alcohol moeten schrijven op z'n engels. Wil je dat hebben :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik moest voor maatschappijleer de doodstraf verdedigen, terwijl ik fel tegen was.
    Misschien kun je daar iets mee?


    Felix

    Over verschillende taboes in Nederland?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Misschien moet je proberen iemand moet in te spreken,zoals Martin Luther King ook deed. Misschien kan je zo een onderwerp vinden.
    Of pak iets wat met jouw persoonlijk te maken heeft,iets waar je mee te maken heb gehad.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall