• Hii schatties,

    ik zoek een Draco Malfoy story, een goe'ke please (en oh ja niet met 'Pureblood' ofzo afkomen, daar ben ik al trouwe lezer van ^^)

    greetz


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3



    Het is alweer jaren geleden dat de familie Brooks is omgekomen door een vliegtuigongeluk, tenminste dat denkt Charlotte Brooks. Maar wat als Dumbledore een bezoek brengt aan haar en haar uitlegt waarom ze anders is dan de andere in het weeshuis waar ze sinds al die jaren al woont en hij vraagt of ze mee gaat naar Hogwarts, waar ze een oude bekende tegenkomt, die toch heel wat veranderd blijkt te zijn.

    En wat als heer Voldemort niet kreeg wat hij wou en dat hij terugkomt om het gene te pakken waarvoor hij Charlotte haar ouders vermoorden, zal ze vechten of opgeven?


    iMalfoy & ik zijn er vanmiddag aan begonnen, dus hoofdstukken staan er nog niet op, maar die kan je binnenkort wel verwachten!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:


    (...)

    iMalfoy & ik zijn er vanmiddag aan begonnen, dus hoofdstukken staan er nog niet op, maar die kan je binnenkort wel verwachten!


    Heb ik al gezien en ga al een abo nemen ^^


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3