• Mijn pa vertelde me een paar weken geleden dat er een foto bestaat van mini-Gaby, dat ik bij de kerstboom sta voor een slee, met een baggy spijkerbroekje met een pakje shag in m'n zak.

    Die is erg, njette? ;p

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 20:51 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik sta op de foto als baby terwijl mijn vader me bier voert. En ik dronk het nog op ook :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gangster(cool)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn ouders hebben me netjes opgevoed (krul)


    -

    ik sta op de foto dat ik in een bierkrat ben gevallen, dat ik huil en dat ik er niet meer uit kan komen. mijn ouders zijn zo gemeen :(.

    pielipino schreef:
    ik sta op de foto dat ik in een bierkrat ben gevallen, dat ik huil en dat ik er niet meer uit kan komen. mijn ouders zijn zo gemeen :(.

    Aahw, dat is gewoon zielig.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik knipte wiet toen ik 8 was. (Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ik knipte wiet toen ik 8 was. (Y)

    Hoe kom jij sowieso aan wiet toen je 8 was? ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    pielipino schreef:
    ik sta op de foto dat ik in een bierkrat ben gevallen, dat ik huil en dat ik er niet meer uit kan komen. mijn ouders zijn zo gemeen :(.


    HAHAHA, emma! Jouw ouders zijn geniaal! :'D

    OT: Ik was vroeger ook een nepgangster, ik liep altijd met van die chocoladesigaretjes rond, omdat ik dacht dat ik dan vet stoer was.
    Oh en ik sta ook op de foto als een eskimo. Ik had een vet dik hoofd vroeger, dus vonden mijn ouders het leuk of zo om mij een eskimomuts op te doen, waardoor ik echt gewoon dik lijk. Mijn ouders zijn zooo grappig... (:

    Ecstasy schreef:
    (...)

    HAHAHA, emma! Jouw ouders zijn geniaal! :'D

    OT: Ik was vroeger ook een nepgangster, ik liep altijd met van die chocoladesigaretjes rond, omdat ik dacht dat ik dan vet stoer was.
    Oh en ik sta ook op de foto als een eskimo. Ik had een vet dik hoofd vroeger, dus vonden mijn ouders het leuk of zo om mij een eskimomuts op te doen, waardoor ik echt gewoon dik lijk. Mijn ouders zijn zooo grappig... (:

    Die chocoladepeuken zijn nu toch verboden? Want die waren wel altijd verrekte lekker. (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    TheBoss schreef:
    Ik knipte wiet toen ik 8 was. (Y)

    Bam, owned.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.