• Dus,een story over Nick Jonas _O_

    Never Say Never,You Taught Me That Ft. Nick Jonas

    Jo Harvey is 18 als ze meewerkt aan de monsterproductie Les Misérables in The O2 Theatre in London. Het is te zeggen,meewerken. Ze wordt aangenomen als loopmeisje. Dag in,dag uit werkt ze zich te pletter om de acteurs tevreden te stellen. Ondertussen blijft ze hopen en oefenen op haar zang. Als op een dag dé Nick Jonas,die de rol van Marius vertolkt,haar hoort zingen,besluit hij haar te gaan coachen. En dan lijkt een wonder te gebeuren. Katie Hall,de actrice die Cosette speelt,valt ziek. En Nick stelt Jo voor als vervangster. Zal haar droom om te schitteren op West-End eindelijk uitkomen? En wat met Nick? Is hij gewoon een vriend? Of is er meer in het spel?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Vroeger was ik echt diehard Jonas fan. Nu boeien ze me niet meer. Dus neen sorry. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    Vroeger was ik echt diehard Jonas fan. Nu boeien ze me niet meer. Dus neen sorry. (krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.