• Stemt u maar (nerd)

    Alvast bedankt, meheh :3 (krul)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 14:13 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Anders: Zoveel als je wilt. (cat)


    everything, in time

    100! ze zijn geweldig.. (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik vind dat je geweldig kan schrijven, zoals ik al eens vaker heb gezegt, maar ik denk dat eens in de 2 weken en als je meer inspiratie hebt, mag vaker natuurlijk altijd. Maar ik denk dat 1 per twee weken wel genoeg is, want elke columnist er zoveel gaat schrijven word niet alles meer echt gelezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    - Marleentje. Dat kan niet (nerd). Want dan ga ik er te veel schrijven en dan wordt het allemaal nog grotere onzin dat dat het nu is (onzin kan ook leuk zijn, maar toch).
    - Wanderer. Haha dankjewel. Al was dat niet het antwoord waar ik op hoopte. Ik dacht zelf meer aan 2 of 3 ofzo, haha.
    - Renée. -ik ben altijd zo bang dat ik het streepje op de verkeerde e zet .__.- Ghehe dankje. Ja daar heb je wel gelijk in. En dat zou ook niet fijn naar jullie toe zijn idd.


    Wie du mir, so ich dir.

    Marleentje?:'D
    Ik ben 1.76 hoor.:Y)

    Anders schrijf je vast vooruit, maar post je ze pas om de zoveel tijd!(cat)


    everything, in time

    KirstenSnaps schreef:
    - Marleentje. Dat kan niet (nerd). Want dan ga ik er te veel schrijven en dan wordt het allemaal nog grotere onzin dat dat het nu is (onzin kan ook leuk zijn, maar toch).
    - Wanderer. Haha dankjewel. Al was dat niet het antwoord waar ik op hoopte. Ik dacht zelf meer aan 2 of 3 ofzo, haha.
    - Renée. -ik ben altijd zo bang dat ik het streepje op de verkeerde e zet .__.- Ghehe dankje. Ja daar heb je wel gelijk in. En dat zou ook niet fijn naar jullie toe zijn idd.

    Ik heb voor 3 gestemd.. (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    KirstenSnaps schreef:
    - Marleentje. Dat kan niet (nerd). Want dan ga ik er te veel schrijven en dan wordt het allemaal nog grotere onzin dat dat het nu is (onzin kan ook leuk zijn, maar toch).
    - Wanderer. Haha dankjewel. Al was dat niet het antwoord waar ik op hoopte. Ik dacht zelf meer aan 2 of 3 ofzo, haha.
    - Renée. -ik ben altijd zo bang dat ik het streepje op de verkeerde e zet .__.- Ghehe dankje. Ja daar heb je wel gelijk in. En dat zou ook niet fijn naar jullie toe zijn idd.

    Hahaha oké nou wees daar maar niet bang voor hoor!
    Maar zo bedoel ik het niet, ik denk dat dan iedereens columns minder gelezen zouden worden, tuurlijk kan je altijd de ene keer meer dan de andere keer posten, want dat is logsich. En je kan altijd je columns al op word schrijven als je een idee hebt en hem later posten. Maar ik denk gewoon dat als er heel veel columns komen van iedereen de gemiddelde Quizletter geen zin meer heeft om ze te lezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Twee columns in de twee weken.

    Anders: Zoveel je wil.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Zoveel je wil, dan valt het niet zo op dat ik nogal sloom ben met posten (nerd)


    -