• Met het glas vol met cola light tegen haar lippen aan, keek ze naar de ingang van het treinstation. Het café waar ze zat samen met haar ouders en broertje was schuin tegenover de ingang van het treinstation. Vanuit daar kon ze de mensen bekijken die er heen liepen of eruit terug keerde. Vooral de rare figuren vielen haar op. Ze liepen gehaast het station in met de grote overdreven koffers achter zich aan, en vaak nog met een kooi waar een dier in zat er boven op.

    [...] is een jonge meid die niet erg geweldig leeft. Haar ouders zijn erg streng tegenover haar en haar broertje. Ze moeten alles perfect doen, op school, thuis en bij hun sport. Ze worden gedwongen om alles zo goed te doen dat ze er werkelijk iets mee kunnen bereiken. Hierdoor is [...] een redelijk verwaand iemand geworden. Wanneer ze op het terrasje zat samen met haar ouders en broertje, bekijkt ze de rare figuren die het treinstation in gaan. Als haar ouders gaan betalen, loopt ze weg van het café en stapt ze zelf ook het station binnen. Ze volgt een jong koppel, twee rare figuren. Hierdoor komt ze door een muur heen, bij een grote rode trein terecht.

    Niemand kan haar meer terug vinden wanneer ze de trein instapt, behalve de mensen die in de trein zaten. Ze is belandt in een vage wereld, een wereld waarvan niemand het bestaan wist.
    Door haar nieuwsgierigheid komt ze in een verhaal terecht. Het verhaal speelt zich af op de school waar zij zich bevindt. Het is een verhaal waar velen niets van weten, het leidt naar het plek die alleen gevonden kan worden door mensen die al weten waar het is. Is het toevallig dat [...] die plek weet te vinden? Wat hebben haar ouders voor haar verborgen gehouden?
    'The world which changed me is my imagination.'


    Dooh, een Harry Potter verhaal. 8D
    Lovestory? Geen idee, waarschijnlijk wel! 8B

    Doen of niet?
    Titel?
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 15:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen of niet? Ja, het klinkt wel origineel.
    Titel? 'The world which changed me is my imagination.'
    Rollen? Nee. Ik zou me concentreren op alleen de hoofdpersonen. Zelf doe ik daarom ook nooit rollen.

    Doen.

    My world was changed difently.
    When I stapt at that train...
    How my sweet life changed in a couple seconds

    Oke, ik heb géén inspiratie, sorry.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 15:25 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zoek nog een leuke naam voor de hoofdpersoon, het liefste een engelse naam of een aparte naam. Geen: Hope, Shadow, of iets in die richting, daar hou ik niet van.

    Ik dacht zelf aan Santana, omdat ik dat gewoon een leuke naam vind. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking