• Wie o wie kan mijn helpen?

    Ik wil de achtergrond transpirant maken van een foto en dat plaatje op een andere foto plakken. Maar ik kom er echt niet uit, alles wat ik probeer het gaat gewoon niet.

    Wie kan mijn helpen?

    Ik voeg er een voorbeeld bij dan kan iemand het misschien een beetje aangeven op het plaatje.
    http://imageshack.us/photo/my-images/573/hulp.png/

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 13:41 ]

    Opacity -> percentage veranderen. Als hij niet transparant is, geeft de opacity 100 aan. Door het percentage omlaag te brengen wordt hij transparant :]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Opacity -> percentage veranderen. Als hij niet transparant is, geeft de opacity 100 aan. Door het percentage omlaag te brengen wordt hij transparant :]


    Opacity?? welk icoontje is dat?

    Eerst moet je btw effe je laag vrijgeven (er staat een slot) bij je laagnaam door twee keer op de laag te klikken en je laag een naam geven. Daarna staat boven of naast (not sure anymore aangezien hij de link niet in een nieuw venster opent) de naam van je laag opacity en daarbij een percentage, 100. Dat moet je aanklikken en omlaag gooien 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar dan is heel me plaatje weg, ik wil de achtergrond weghalen en het plaatje behouden. En dat plaatje wil ik op een andere foto plakken.

    TheBoss schreef:
    Eerst moet je btw effe je laag vrijgeven (er staat een slot) bij je laagnaam door twee keer op de laag te klikken en je laag een naam geven. Daarna staat boven of naast (not sure anymore aangezien hij de link niet in een nieuw venster opent) de naam van je laag opacity en daarbij een percentage, 100. Dat moet je aanklikken en omlaag gooien 8]


    Maar dan is heel me plaatje weg, ik wil de achtergrond weghalen en het plaatje behouden. En dat plaatje wil ik op een andere foto plakken.

    Magic lasso tool en dan om de giraf heen gaan en dan laag via knippen onder laag>nieuw.

    Oh, en update je Photoshop een keer.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 18:16 ]