• Dat ik helemaal geen 1 story volg! Ik weet dat hier al best veel topic's over zijn, maar ik verveel me nu best wel, dus wie heeft er of kent er een leuke story?
    Ik ben niet zo moeilijk, mag vanalles zijn alleen aub niet teveel delen :]
    xx.


    x

    ik volg ook geen story hoor :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    ik volg ook geen story hoor :P


    Welkom bij de club(krul)


    x

    Ik heb alleen maar voetbalverhalen en één Harry Potter verhaal waar ik nog serieus aan moet beginnen.. Ik weet niet of die onderwerpen je interesseren..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Ik heb alleen maar voetbalverhalen en één Harry Potter verhaal waar ik nog serieus aan moet beginnen.. Ik weet niet of die onderwerpen je interesseren..


    Nog geen verhaal van gelezen, maar sta overal open voor dus kan het op z'n minst proberen toch :] Ik kijk wel eventjes, dankjewel(flower)


    x

    This is War
    Ladies, Bugs & Ladybugs
    Ze gaan allebei over onbekende personen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    This is War
    Ladies, Bugs & Ladybugs
    Ze gaan allebei over onbekende personen. (:


    Dankjewel!(: Ik heb van alle twee even de samenvatting gelezen en ze lijken me echt leuk, ik neem op allebei een abo :]


    x

    The war of Quizlet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    The war of Quizlet


    Dankjewel, ik ga even kijken :]


    x

    The Norfolk Secrets - een detective met onbekende personen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Enemies or love?

    My life with THE DOCTOR! dat is een science-fiction

    Wil je niet meer kwijt (TH)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Thankyou, ik ga ff kijken :]


    x

    There is always love in this.(cat)


    We accept the love we think we deserve.

    For Reasons Unknown [Two shot]

    Een tweedelige SA waarin het eerste deel wordt verteld van uit Siri en het tweede deel vanuit Iris, de wederhelft van Siri.

    Siri,

    zo op het eerste gezicht een normaal meisje, maar wat als blijkt dat zij vanaf jongs af aan iemand met haar meedraagt, in haar gedachten. Haar wederhelft, haar soulmate, de omgekeerde Siri. Iris. Samen slepen ze elkaar door een uitputtende periode . Helpen ze elkaar erboven op? Worden ze voor altijd van elkaar gescheiden? Of zal dit ze juist samenbrengen. Voor altijd?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja. Ik weet een verhaal. Ik ga het even zoeken, want het is niet van mij, maar het is afgerond. Ja. Ik raad het iedereen aan.
    Ik houd van al haar stories <3
    Je mag natuurlijk ook altijd mijne lezen als je zin hebt, maar dat is voornamelijk TH fanfiction.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.