• We moesten voor Nederlands een spreekoefening doen, namenlijk een boekbespreking. En over de spreekbeurt van een klasgenoot moet je een verslag maken, en dat telde als schrijfoefening. Naja. Ik heb die beoordeling afgegeven, en mijn uberstrenge leerkracht vond het gewoon GOED! Ze heeft het zelfs in de klas voorgelezen, ghehe. Ik ben echt opgelucht. Dat doet ze echt niet vaak.

    Zijn jullie werken al eens voorgelezen in de klas? (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja, maar dat was omdat ze niet geloofde dat ik het zelf had geschreven.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Nope, en voor mij mag dat zo ook blijven.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Bijna elke les nederlands werd mijn blaadje gepakt, en ging ie dat voorlezen voor de klas en vergelijken met anderen, omdat mijne een goede alinea opbouw had ofzo XD


    Alleen maar tranen van geluk

    Ja, er is ooit een verhaal van mij voorgelezen. Dat vond ik leuk :')


    Never run out of reasons to smile...

    Animale schreef:
    Nope, en voor mij mag dat zo ook blijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Animale schreef:
    Nope, en voor mij mag dat zo ook blijven.


    Ligt and Darkness are both very different..

    ja, ik moest een fantasieverhaal voor Nederlands maken, maar ik wou die niet voor de klas lezen, dus ik deed het na de les, met nog wat kinderen die het ook niet durfde. Uiteindelijk had ik het hoogste punt van de klas: 9.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik moest iets voor levensbeschouwing schrijven, en ik had twee regels, want ik wist niets. Dat wist die vent dus die liet me dan voor de klas. Ik moest dus iets gaan vertellen over communicatie, ik wist geeneens dat het hoofdstuk daarover ging. Toen ben ik gewoon wat gaan vertellen -voor me zaten twee kinderen en die hielden hun tekst omhoog, dus die kon ik zo oplezen-
    Ik kreeg een 8,5 (;


    Me so good.

    Animale schreef:
    Nope, en voor mij mag dat zo ook blijven.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja, en toen was ik heel gelukkig. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vrijwel al mijn gedichten worden voor gelezen. Bij ons mag je altijd kiezen: Of een tekst, of een gedicht over het voor ons gekozen onderwerp.
    Ik schrijf meestal een gedicht en om de een of andere redenen worden ze toch voorgelezen, hoewel ik tegen hem heb gezegd dat ik dat liever niet had.D:


    everything, in time

    nouja, mijn vriendin ging met economie een spermacel tekenen,
    en die noemde ze: "marijke", ik dus.
    en toen ging de leraar haar blaadje afpakken en aan de hele klas voorlezen x]

    ik schaamde me dood, en ik was er niet eens bij toen dat gebeurde -_-


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ja, al mijn schrijfopdrachten, op mijn Auto-Biografie na, die had ik in mijn tas gestopt en toen ie vroeg of hij een stukje voor mocht lezen deed ik aksif ik het niet hoorde (cat)

    Die gast doet altijd overdreven aandig tegen mij >.<

    Nee, maar wij hebben nog maar 1 schijfopdracht gedaan en die hebben we gisteren pas afgerond. En dat was een uiteenzetting over de maatschappelijke loopbaan van mijn ouders en daar kon ik nou niet echt iets bijzonder van maken x'D

    Met CKV was er een opdracht met allemaal filmpjes en bij eentje kon je iets schrijven -moest met zn 2en en de ander maakte de omslag, want dat moest ook-, maar dat durfde ik niet voor te lezen -zag mezelf al stotteren- en toen deed die ander dat. En mijn CKV docente vond het heel erg origineel en de hele klas zei dat heel diepgaand was. En ik zat daar met een megarood hoofd:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Animale schreef:
    Nope, en voor mij mag dat zo ook blijven.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.