• hoihoi,
    een jongen van school heeft me laatst toegevoegd op hyves, en hij is kinda cute ;3
    anyway, hij gaf dus een reactie op mijn pf, ik op de zijne en nu ineens doet hij nogal uhm klef x)
    en dan bedoel ik niet xxx, maar (L)(K)(L)(K) en weet ik veel..
    hij begon een heel gesprek tegen me op hyves, en gaf me meteen zijn msn. nu heb ik hem dus toegevoegd, en hij is best wel leuk ;$

    alleen is het probleem:
    Hij is nu ziek en ik heb eigelijk nog nooit tegen hem gesproken, een keer met voetballen heb ik hem uitgescholden omdat hij niet overspeelde naar meisjes, maar ik spreek hem niet echt;p

    ik denk dus dat ik hem leuk vind, maar ik vind hem ook best wel eng, aangezien hij ineens zo klef doet xd
    bij anderen doet hij dat namelijk niet..
    nou, ik ga dus niet aan hem vragen:
    Wtf, waarom doe je zo eng?
    of iets in die richting, want hij is zo lief en schattig;x

    wat vinden jullie dat ik moet doen?


    Me so good.

    Ik zou gewoon eerst eens kijken hoe het over een tijdje tussen jullie gaat. Word niet té snel verliefd ofzo. Aangezien je die jongen niet echt goed kent weet je maar nooit wat hij van je wil. Leer hem eerst beter kennen, ook in het ECHT. Dan zie je ook beter hoe diegene is. (:


    Sometimes it's best not to care.

    Gewoon eens een keer wat afspreken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rustig leren kennen... Via msn kan je niet echt weten of je iemand leuk vind.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dit klinkt als een typisch geval van 'leven door hyves'. Van die mensen die op Hyves en MSN alles durven en honderden vrienden hebben, maar in het echte leven heel anders zijn. Ik zou persoonlijk zoiets hebben van: nah, zo ben je helemaal niet, maar dat probeer ik m'n zusje ook al heel lang te vertellen en die gaat ook nog steeds om met enge jongetjes. Goed, dat terzijde.
    Ik zou 'm eerst wat beter leren kennen, en als je hem in het echte leven ook een paar keer hebt gesproken, vragen: 'Waarom doe je op msn/hyves zo anders dan in het echt?'. Good luck with that, want volgens mij lopen er geen jongens rond die dit soort vragen leuk vinden.


    It's time to be happy again.

    CHOCOLATEEE schreef:
    Ik zou gewoon eerst eens kijken hoe het over een tijdje tussen jullie gaat. Word niet té snel verliefd ofzo. Aangezien je die jongen niet echt goed kent weet je maar nooit wat hij van je wil. Leer hem eerst beter kennen, ook in het ECHT. Dan zie je ook beter hoe diegene is. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Op grond zwemmen, Ö
    dat helpt <3

    k zou afwachten. laat hem maar voor je vechten x]


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Rickjuh schreef:
    Rustig leren kennen... Via msn kan je niet echt weten of je iemand leuk vind.

    Hij is echt geen loverboy of zo'n ander type --'
    hij zit ook pas in de tweede,
    &hij is volgens mij wel aardig ?


    Me so good.

    CHOCOLATEEE schreef:
    Ik zou gewoon eerst eens kijken hoe het over een tijdje tussen jullie gaat. Word niet té snel verliefd ofzo. Aangezien je die jongen niet echt goed kent weet je maar nooit wat hij van je wil. Leer hem eerst beter kennen, ook in het ECHT. Dan zie je ook beter hoe diegene is. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Hij is echt geen loverboy of zo'n ander type --'
    hij zit ook pas in de tweede,
    &hij is volgens mij wel aardig ?

    Hoe kan jij nou weten of het een loverboy is of niet. Het maakt niet uit in welke klas hij zit. Je weet pas hoe hij is, als je hem beter leert kennen in het echt en vaak met hem omgaat. En zoals je al zegt "Volgens mij is hij wel aardig" Je bent er niet zo heel zeker van, omdat je hem niet echt GOED kent. Alsjeblieft, ga niks overhaasten. Zoiets moet je langzaam opbouwen om iemand goed te kennen en te kunnen vertrouwen.


    Sometimes it's best not to care.

    Zo heb ik ook een keer een jongen leren kennen, en dat bleek echt een klojo te zijn, maar oké, misschien die van jou niet, ik zou zeggen, spreek 'm in het echt eens aan en ga dan bedenken hoe je je bij 'm voelt.


    You are beautiful, you are love.

    Oké,
    het is zekerweten NIET een loverboy,
    hij is pas 14, alsof zo een 'jong' iemand dat doet;s

    hij heeft hele aardige vrienden, met sommigen ga ik wel eens om. Natuurlijk ga ik nu niet mega verliefd op iemand van internet worden, niet meer, en ga ik wel eens gewoon met hem praten ofzo.
    neit allemaal meteen zeggen dat hij een loverboy kan zijn, want dat is hij dus echt niet.


    Me so good.

    Als je hem eng vindt moet je er niets mee beginnen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Als je hem eng vindt moet je er niets mee beginnen. (:

    haha, ik bedoelde niet dat ik er nachtmerries van krijg ofzo, maar gewoon dat ik het eng vind dat hij me blijkbaar ineens heel aardig vind ofzo xd


    Me so good.

    Rickjuh schreef:
    Rustig leren kennen... Via msn kan je niet echt weten of je iemand leuk vind.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.