• Toen ik naar huis wandelde, kwamen opeens mijn jongensvrienden en mijn vriendin aanrennen en viel mijn vriendin dus. Ze viel dus op de stoep en haar hoofd een beetje op straat. Begon iedereen te grinniken en zij zelf ook want ze had geen pijn en snel hielp ik haar met opstaan. Opeens kwam er een lerares van school naar ons toe en begon ons toe te roepen. Ze zei dat ze een gesprek zal gaan regelen met ons en de directeur om ons "agressief en gewelddadig" gedrag. Maar dat is toch oneerlijk?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Huh? o.o Okeee dat is een vaag mens. En dan heb ik het over die docent geval he. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 17:03 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Serieus? Wat een dom mens. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    CHOCOLATEEE schreef:
    Huh? o.o Okeee dat is een vaag mens.


    Ik geef toe dat ik en mijn vrienden niet altijd zo braaf zijn we zijn berucht in onze wijk maar deze keer deden we toch niks?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    WOW. De leraren van tegenwoordig denken ook echt dat ze alles kunnen maken hea?!


    You are beautiful, you are love.

    vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Emollient schreef:
    (...)

    Ik geef toe dat ik en mijn vrienden niet altijd zo braaf zijn we zijn berucht in onze wijk maar deze keer deden we toch niks?

    Hmm, misschien wil ze dan een gesprek omdat jullie bekend staan en denkt dat jullie ergens anders verantwoordelijk voor zijn? ;o


    Sometimes it's best not to care.

    Euh. Heb je al geprobeerd het uit te leggen aan haar? Want het is maar vaag dat je bij de directeur moet komen omdat je valt. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    misschien moet je het gewoon aan die lerares uitleggen?


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    CHOCOLATEEE schreef:
    (...)
    Hmm, misschien wil ze dan een gesprek omdat jullie bekend staan en denkt dat jullie ergens anders verantwoordelijk voor zijn? ;o


    Raar aangezien ze over dat voorval begon te tieren.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Huh oke dan


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Speaker schreef:
    Serieus? Wat een dom mens. 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Emollient schreef:
    (...)

    Raar aangezien ze over dat voorval begon te tieren.

    Achjaa, leraren. Raar volk.:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    leraren worden echt steeds vager o.O


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Of... je gaat gewoon naar die directeur toe en legt hem heel rustig uit wat er écht is gebeurd. Staat die lerares mooi voor paal.


    It's time to be happy again.

    whutthufuck.
    Rare leraar dan. "