• Mag je een camera meenemen naar het sportpaleis? En een videocamera?

    Vraag me gewoon af. (nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Volgens mij wel...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik dacht van wel, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    waarom niet?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hm, je moet hem gewoon in je jaszak doen, weet je zeker dat er niets mee gebeurd.


    Your make-up is terrible

    Ik dacht van niet omdat je dan opnames kan maken en dat is volgens mij illegaal. (krul)

    -Maar blijkbaar ben ik de enige die zo denkt. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Huh? *isdom*


    ars moriendi

    Mag eigenlijk niet, staat binnen aangegeven. Maar ze controleren enkel je ticket. *ervaring*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ja ze zeggen wel dat ze niet gebruikt mogen worden , maar ik stak hem in mijn jaszak en daar gaan ze echt niet controleren :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Argh, ik wil echt heel graag foto's maken. Maar ik ben echt zo'n schijtbroek.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ja een gewoon toestelletje mag wel. Maar niet zo'n ding met telelens enzo. En die krijg je ook moeilijk binnen want die zijn huge. Een digi kan je nog verstoppen in je zak :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Flamingo schreef:
    Ja een gewoon toestelletje mag wel. Maar niet zo'n ding met telelens enzo. En die krijg je ook moeilijk binnen want die zijn huge. Een digi kan je nog verstoppen in je zak :3


    Ik heb dus iets zoals klik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Lemme guess: 30 maart? -a-


    It's time to be happy again.

    Fitch schreef:
    Lemme guess: 30 maart? -a-


    Nèh. (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Stekelenburg schreef:
    Huh? *isdom*


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zolang het geen reflexcamera's zijn mag het, en zolang het foto's en filmpjes voor eigen gebruik is en niet voor commerciële doeleinden. (: (want dan overtreden we de auteurswet,de mechanische reproductierechten en niet betalen van btw op de winst en nog iets van belastingen of zo.)


    Get outta my head!