• ik heb een hoofdstuk die heet vulkaan les maar ja het is natuurlijk niet zo als op de basisschool ze zijn wijzer op de middelbare heb al twee vragen: komen de aardbevingen die we voelen bij de vulkaan vandaan? en zo ja hoe kunnen ze dan zo ver reizen ?
    maar meer weet ik niet weten jullie nog vragen voor vulkana les op de middelbare ?

    gr Misserrin


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Hoe komt een vulkaan tot uitbarsten?


    No guts no glory.

    Melbourne schreef:
    Hoe komt een vulkaan tot uitbarsten?

    das een hele goede dank je melbourne


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Hoe ontstaan vulkanen?
    Bij ons hebben we alleen gekeken naar hoe vulkanen ontstaan (en daar komt eigenlijk het uitbarsten ook automatisch bij aan bod) en that's it. Aardbevingen die hebben we er apart van behandeld (hebben die er dan überhaupt mee te maken?). En ik zit op havo, dus je hoeft het niet zo lastig te maken hoor :')


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Hoe ontstaan vulkanen?
    Bij ons hebben we alleen gekeken naar hoe vulkanen ontstaan (en daar komt eigenlijk het uitbarsten ook automatisch bij aan bod) en that's it. Aardbevingen die hebben we er apart van behandeld (hebben die er dan überhaupt mee te maken?). En ik zit op havo, dus je hoeft het niet zo lastig te maken hoor :')



    hoe ontstaan
    ze das ook een goede ja aardbevingen komen er automatish bij hoe hoger de lava komt hoe erger bevingen zijn:)

    maar hoe onstaan ze das echt een goede moet ik eerst opzoeken voor ik hem in het verhaal kan doen want dat weet ik zelf niet haha


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Waaruit bestaat lava?


    No guts no glory.

    je had ook meren die op de krater van een vulkaan lagen:Y) Hoe zijn die ontstaan?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MissWanda schreef:
    je had ook meren die op de krater van een vulkaan lagen:Y) Hoe zijn die ontstaan?


    die kan ik zo wel beantwoorden als ie uitbarst dan is de kamer eronder leeg en dus met tijd als het belachelijk veel regent dan krijg je een meer


    iemand kleineren online is ook pesten!!!