• Verhaallijn nog niet bekend, die moet ik nog even maken uit de ideeën die ik heb.

    Het gaat iig over een nieuwe Glee club, nadat de andere allemaal afgestudeerd zijn. Deze bestaat ook uit twaalf leerlingen en ze gaan ook mee doen met Nationals.

    Ik wil er ook van die leuke gebeurtenissen in doen en bepaalde artiesten in een week laten komen, savvy?

    Rollen
    x 5 meisjes uit Glee
    x DontKnowWhy x MOCMOC x Courtesan x BKCP x Armistice
    x 5 jongens uit Glee
    x xSnoepjex x Courtesan x xSnoepjex
    x Nieuwe lerares/leraar voor Glee
    x Vijandige Glee club leden
    x BKCP

    Informatie
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Nationaliteit: Niet allemaal uit een ander land, ook gewoon Amerikaanse
    Uiterlijk: Van een bekend persoon, zodat ik een andere foto bij de proloog kan zetten
    Karakter: Gewoon in het kort, zodat ik weet hoe die persoon is. Een beetje verschillend allemaal
    Hobby's:
    Zangstem: Heel goed, gewoon, niet zo goed. WEES ORIGINEEL!
    Fan van:
    Extra:

    Sommige rollen zal ik koppelen als vriendje en vriendinnetje, maar die kies ik wel zelf. (nerd)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 14:18 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Rol:
    Een meisje uit Glee, Rebecca is best populair maar niet zo erg dat ze, als ze iets verkeerds doet, dat ze dan meteen wordt uitgelachen of zo...
    Naam:
    Rebecca, Elizabeth.
    Achternaam:
    Book
    Volledige naam:
    Rebeccam Elizabeth, Book.
    Nationaliteit:
    New York
    Uiterlijk:
    Het is Aly Michalka.
    Karakter:
    Nieuwsgrierig, grappig, aardig, koppig, spontaan.
    Hobby's:
    Zingen, sporten en piano en gitaar spelen.
    Zangstem:
    Rebecca heeft een aparte stem, waar iedereen van op vrolijkt. Waarom weet ze niet, het gebeurd gewoon. Toch moet Rebecca nog wel veel leren om beter te worden met zingen...
    Fan van:
    Michael Jackson en Lady Gaga.
    Extra:
    Rebecca komt vanuit New York en komt nieuw in Ohio. Ze moet nog wennen, maar dat is al snel gebeurd als ze vriendinnen heeft gevonden. Rebecca is vrijgezel maar wel erg geliefd bij jongens.

    Wil je me het laten weten als ik de rol heb? :)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 13:01 ]


    They were never in fact homeless

    Ik ga invullen als ik terug ben van de Chiro (':


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: meisje glee-club
    Naam: Maddy
    Achternaam: Machetta
    Volledige naam: Madison Destiny Machetta
    Nationaliteit: Amerikaans
    Uiterlijk: Selena Gomez ] Madison is beeldschoon. Ze heeft lang bruin golvend haar en bruine ogen. Ze is ongeveer 1.69m groot en slank gebouwd. Madison ziet niet goed en daarom draagt ze altijd een bril. Madison draagt het liefst kleedjes, maar ze draagt ook vaak skinny's met daarop een t-shirt of een hemdje. Ze draagt ook bijna altijd ballerina's of hakken.
    Karakter: Madison is stil en verlegen. Ze praat heel weinig en loopt meestal alleen rond op school. Ze zit bijna altijd in de bibliotheek en is dan helemaal van de aarde verdwenen. Als Madison in een boek is begonnen vergeet ze alles wat rond zich gebeurt. Madison wordt op school soms uitgelachen voor nerd, maar ze hoort dit niet omdat ze altijd verdiept is in haar eigen gedachten.
    Hobby's: Maddy leest heel veel en ze speelt piano en ze zingt.
    Zangstem: Die van Selena Gomez
    Fan van: Beyoncé
    Extra: Madison is al een half jaar verliefd op een jongen die ook vaak in de bib zit. Ze kent zijn naam niet en durft hem niet aan te spreken.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 13:08 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Rol: Meisje uit Glee
    Naam: Maysa
    Achternaam: Nabil
    Volledige naam: Maysa Nabil.
    Nationaliteit: Iraaks
    Uiterlijk: De actrice Afshan Azad. Maysa
    Karakter: Nieuwsgierig, slim. Ze luistert vaak mensen af, Ze is bijna altijd te beste van de klas en praat constant, ze haat stiltes.
    Mensen irriteren zich eraan, maar gelukkig heeft ze (naam vriendin), waar ze alles tegen kan zeggen.
    Hobby's: Studeren en schaken.
    Zangstem: Maysa stem klint magisch, als ze begint te zingen is iedereeen stil, niemand had zoiets verwacht, het nadeel is dat ze vaak haar tekst vergeet.
    Fan van: Usher
    Extra: Ze wordt soms gepest omdat ze Iraaks is en omdat ze een raar accent heeft.
    Status: Nerd, karakter trekken van Tina Cohen-Chang

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 13:13 ]

    Misschien kunnen jullie ook een jongen invullen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Glee-meisje
    Naam: Blue
    Achternaam: Alonso
    Volledige naam: Bluebell Mary Alonso
    Nationaliteit: Argentijns-Colombiaans
    Uiterlijk: Blue Alonso
    Karakter: Blue is een zeer vrolijk en positief ingesteld meisje. Ze heeft altijd een goed humeur en haar vrolijkheid is aanstekelijk. Ze heeft een leuk gevoel voor humor en soms blijft ze minuten lang in een slappe lach hangen als er een leuke mop wordt verteld. Ze wil altijd dat iedereen gelukkig is en ze is de beste remedie tegen heinwee, verdriet of gewoon een slecht humeur. Ze is ook zeer creatief, ze weet als de beste wat ze met mensen moet doen om ze weer vrolijk te maken. Blue is geen romanticus maar ze houdt wel van romantische jongens. Hoewel Blue een prater is kan ze haar gevoelens nooit goed weergeven. Daarom zingt ze ze. Dat is waarom mensen graag naar Bleu's muziek luisteren en haar teksten altijd zo mooi vinden, omdat Bluebell zichzelf altijd volledig in haar teksten inleeft. Blue is een goed luisterend oor en ze probeert voor andere mensen altijd een goede oplossing te zoeken voor hun problemen. Voor zichzelf is Blue heel anders. Bij zichzelf is het eerst doen en dan pas denken. Blue houdt niet van denken omdat denken altijd een negatief aspect wordt terwijl Bluebell zelf een zeer positief meisje is.
    Type: Like Rachel (:
    Hobby's: Dansen, zingen en muziek maken. Blue danst constant! Ze kan niet stil zitten. Als ze op een stoel zit bewegen haar voeten op muziek die er niet is. Ook zingt ze altijd en overal. Ze zingt onder de douche, op school in de gangen, op de trein, op het vliegveld, in de tuin, in het openbaar zwembad, in dancings,.. Overal! Verder speelt Blue ook als de beste piano, gitaar en harp. Vroeger speelde ze ook dwarsfluit maar daar is ze van afgestapt. Ze heeft haar gitaar altijd en overal bij. Deels omdat het haar beste vriend is maar ook deels omdat ze die gitaar kreeg van haar opa, de dag erna stierf hij..
    Zangstem: Die van Ellie Goulding
    Fan van: Shakira!
    Extra: Onder haar rechterborst staat een tatoeage, het is de sterfdatum van haar opa. Op haar onderrug staat sierlijk de naam Mallory getatoeëerd. Mallory is Blue's tweelingzus. zelf heeft Mallory op dezelfde plek Blue's naam getatoeëerd staan. de tattoo lieten de zussen al op hun vijftiende zetten toen er een jongen was die ze beide wouden hebben en hun "beste vriendin" de twee uit elkaar probeerde te krijgen. De twee zussen beloofde elkaar dat jaar dat ze nooit meer iemand anders op de eerste plek zouden laten komen. Mallory stierf een maand geleden aan borstkanker. Blue heeft vaak momenten dat ze in huilen uitbarst. Zelf is Blue er een paar weken geleden achter gekomen dat ook zij aan borstkanker lijdt. Haar ziekte geeft haar nòg een diepere verbintenis met Mallory..

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 13:08 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Willen jullie er btw ook bijzetten op wie degene lijkt qua status op school. Bijvoorbeeld: Net zoals Britney, Rachel, etc. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    Willen jullie er btw ook bijzetten op wie degene lijkt qua status op school. Bijvoorbeeld: Net zoals Britney, Rachel, etc. (:

    Ik heb maar een paar afleveringen kunnen zien, dus ik weet niet wie de nerd is :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Rol: Glee meisje
    Naam: Lauren
    Achternaam: Samuels
    Volledige naam: Lauren Rose Samuels
    Nationaliteit: Amerikaans, ze komt uit California, L.A.
    Uiterlijk: c'est le fabuloux Kristen Stewart
    Karakter: ze heeft een grote 'I don't care' attitude; maar als het om haar vriendinnen en muziek komt, is ze heel zorgend en lief daarvoor.
    Hobby's: Elektrish gitaar, drums, bassgitaar, zingen, surfen
    Zangstem: ze heeft een rauwe stem a la Joan Jett
    Fan van: Joan Jett, Royal Republic, Nirvana, Greenday
    Extra: ze rookt, maar drinkt niet. ze is ooit tijdelijk in de bak gevlogen omdat ze drugs dealde, maar zelf heeft ze nooit gebruikt.

    status: zoals Tina

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 13:29 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ga zo even een leraar en een meisje maken, in jongens ben ik slecht tenzij je een homo wilt?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    Ik ga zo even een leraar en een meisje maken, in jongens ben ik slecht tenzij je een homo wilt?


    Ik wil ook wel een homo jongen, juist! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Jongen uit Glee
    Naam: Alex Jay
    Achternaam: Summer
    Volledige naam: Alex 'Jay' Summer
    Nationaliteit: Chicago
    Uiterlijk: Op de foto is Aaron Johnson Alex heeft bruin/zwart haar en groene ogen. Hij is 1.85 m en gespierd. Zijn kledingstijl is onopvallend. Meestal een witte blouse en een spijkerbroek en anders een effen kleur schirt met een spijkerbroek. Alex geeft niet veel om kleding. Als hij danstdraagt hij meestal zijn korte gerafelde spijkerbroek met een wit T-shirt.
    Karakter: Alex is de stillere jongen, hij is erg verlegen als hij in de buurt is van meisjes, maar durft wel zijn mond open te trekken als hem iets niet bevalt.
    Hobby's: Dansen: Breakdance, Hiphop en popping. En sinds kort houdt hij er ook wel van om een liedje te zingen met zijn gitaar.
    Zangstem: Zijn stem klinkt ongeveer hetzelfde als die van Bruno Mars, maar dan heser en hij heeft niet zo'n groot bereik. Zijn stem spreekt mensen vaak aan.
    Fan van: Bruno Mars en Taylor Swift, Alex houdt van rustige liedjes waarin veel emotie zit.
    Extra: Alex kan erg goed dansen, wat hij ook het leuskte vind om te doen, en is een echte romanticus, als hij een meisje leuk vind is hij erg verlegen maar 's avonds brengt hij dan wel een serenade en nodigd haar uit voor een etentje bij kaarslicht.
    Verder geeft Alex veel om zijn vrienden en familie en vooral om zijn gehandicapte zusje van 10 die in een rolstoel zit.
    Status: Uhm, ik ken de jongens van Glee niet zo goed;x Maar volgens mij lijkt hij een beetje op Finn? en anders op die jongen in de rolstoel.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 13:34 ]


    Me so good.

    Rol:
    Jongen uit Glee, is erg populair en geliefd bij de meiden.
    Naam:
    Cameron, John
    Achternaam:
    Davis
    Volledige naam:
    Cameron, John, Davis.
    Nationaliteit:
    Londen, Engeland
    Uiterlijk:
    Dit is Jason Dolley
    Karakter:
    Sociaal, aardig, moet altijd zijn zin krijgen, heeft humor.
    Hobby's:
    Met zijn vrienden rondhangen, football en stiekem zingen, maar Cameron wilt liever dat niemand weet dat hij kan zingen.
    Zangstem:
    Cameron's stem is erg speciaal, de meeste jongens hebben niet zo'n stem als hij. Maar hij wilt liever nooit dat mensen weten dat hij kan zingen.
    Fan van:
    Queen en the Beatles.
    Extra:
    Cameron leeft een normaal leven in Ohio, hij is verhuisd op zijn 10e vanuit Engeland, Londen. En je hoort goed dat hij een accent heeft. Hij heeft een broertje van 14 jaar oud, Cameron zelf is 17 jaar oud.


    They were never in fact homeless

    Rol: Glee meisje
    Naam: Amanda
    Achternaam: Deagar
    Volledige naam: Amanda Maria Deagar
    Nationaliteit: America bby
    Uiterlijk: Amanda Deagar -Raina Hein-
    Karakter: Amanda is iemand die alles heel positief ziet en van alles negatiefs iets positiefs maakt. Dit kan mensen nogal eens irriteren, omdat ze haar nep vinden. Ze komt altijd verschrikkelijk zelfverzekerd over, dat blijkt over de manier waarop ze praat en loopt. Haar hele houding eigenlijk. Toch is dit niet zo. Dat is een beeld dat ze van zichzelf creeërd. Ze twijfelt vaak genoeg aan zichzelf, maar kiest er voor om anderen in de waan te houden dat ze altijd zeker van haar zaak is. Ze is zowel verschrikkelijk druk, als verschrikkelijk rustig. Ze kan het beiden, maar de energie overheerst vaak wel.
    Hobby's: Dansen en hard meezingen met de radio en haar ipod. She loves dancing in the rain. Ook houdt ze van lezen. Volleybal is ook één van haar passies, het is in haar ogen een geweldige sport.
    Zangstem: Heel goed. Ze heeft een prachtige alt stem, wat wel betekent dat ze geen hele hoge noten kan halen. Dat laat ze dan ook liever aan anderen over. Ze weet dat ze een mooie stem heeft, maar is vaak wat aarzelend met hem te laten horen.
    Fan van: Alles en iedereen. Van klassieke rock, tot pop en R&B. Je kunt Lady Gaga, Bruno Mars, Britney Spears, ACDC, The Eagles, Three days grace, The rascall flatts, Taylor Swift, letterlijk alles op haar ipod vinden.
    Extra: Ze kan nogal eens panikeren, vooral als het gaat om schooldingen die niet goed gaan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nog 6 rollen!

    2 meisjes
    4 jongens


    Big girls cry when their hearts are breaking