• Dit jaar gaan 14
    bekende voetballers en
    onbekende vrouwen
    voor een jaar naar India.
    Dit is voor het meest bekeken programma
    Wie is de mol.
    Veel opdrachten
    7 voetballers
    7 vrouwen
    1 land
    1 winnaar
    1 verliezer
    en
    1 mol

    trust nobody

    Featuring
    Bojan Krikc
    David Villa
    Lionel Messi
    Ricardo Kaka
    Gerard Piqué
    Cesc Fàbregas
    Fernando Torres
    Rollen
    Wordt Vriendin Bojan Godfrey
    Wordt Vriendin David Century
    Wordt Vriendin Lionel Circles
    Wordt Vriendin Ricardo Pirates
    Wordt Vriendin Gerard MOCMOC
    Wordt Vriendin Cesc Penelope
    Wordt Vriendin Fernando
    United
    Invullen
    - Rol
    - Volledige Naam
    - Leeftijd
    - Nationaliteit
    - Uiterlijk + Beschrijving + Foto
    - Karakter + Eigenschappen (kan goed liegen, etc.) - hoeft niet lang
    - Hobby's
    - Extra's

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 17:31 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga Cesc invullen. He's like doh mine. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    En ik vul Bojan in NU _O_


    Everything is worse without music.

    Ik hoef geen rol, maar laat me weten wanneer deel één er is!

    Gery is MINE! (cool)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Saffier schreef:
    Ik hoef geen rol, maar laat me weten wanneer deel één er is!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, Sanne gaat Ricardo invullen! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    - Rol: Vriendin Cesc.
    - Volledige Naam: Hilary Rose Marchetta.
    - Leeftijd: Negentien.
    - Nationaliteit: Engels.
    - Uiterlijk: Hilary heeft bruin halflang haar, bruine ogen is slank. Hilary draagt voornamelijk dure merk kleding wat ze van haar vader krijgt. Ze is zeg maar: "Het vaders kindje". Ze draagt van All stars tot Pumps en is zo'n 1.65 meter lang. Hilary draagt vaak volume mascara, met eyeliner en rouge. Ze gaat never nooit de deur uit zonder make up.
    - Karakter: Hilary is een sneaky meisje. Omdat haar vader een keiharde zakenman is kan ze via hem veel dingen voor liegen en dan geloven ze het zo. Ze is een net meisje dat never niet houd van modder, stank en slechte hygiëne.
    - Hobby's: Hilary houd van surfen. Als ze met haar vader en moeder op vakantie gaat naar Miami is ze altijd bij de zee te vinden.
    - Extra's: Hilary woont in Londen en haar vader werkt bij het Arsenal bestuur. Hilary toonde nooit wat in het voetbal, tot dat ze Cesc leerde kennen in India.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    - Rol Vriendin Fernando
    - Volledige Naam Merle Katherina Boucher
    - Leeftijd 24
    - Nationaliteit Canadees
    - Uiterlijk + Beschrijving + Foto Merle is redelijk klein voor der leeftijd. Dat kan handig zijn, maar niet altijd. Ze heeft roodbruin haar en grijs-blauwe ogen. Ze heeft haar haar vaak los hangen. Ze heeft een lichte huid, ze is absoluut geen 'zon'-ganger. Ze heeft wel echt iets met bloemen, bloem in der haar, bloemen op der kleding, in der hand desnoods. Ze is behoorlijk onzeker over zichzelf.
    - Karakter + Eigenschappen Merle is onzeker over haar dingen, soms heeft ze iets bedacht maar dan gaat ze uiteindelijk toch weer haar gedachten doorzoeken om te kijken of er niet tóch nog een extra iets is waar ze achter kan komen. Maar ze is wel slim, en onthoud dingen heel erg goed. Ze kan goed misleiden, en houd ervan mensen een verkeerd beeld te geven.
    - Hobby's Merle is dol op de natuur. Ze wandelt graag buiten of fotografeert de natuur. Ze kan er uren mee bezig zijn - ook weet ze er veel van. Verder houd ze van muziek, lezen & dansen.
    - Extra's -


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rol: Vriendin Bojan.
    Volledige Naam: Anna-Maria Flores.
    Leeftijd: Twintig.
    Nationaliteit: Anna haar moeder is een rasechte Spaanse vrouw, maar haar vader komt uit Brazilië waar haar ouders ook wonen, ze is geboren en getogen in Brazilië.
    Uiterlijk: Anna, is een echte prachtmeid om te zien, zie ziet er liefelijk uit en is ook erg mooi om zo te zien. Ze heeft een mooie bruinige huid en lekker lang donkerbruin haar wat niet echt stijl is maar meer een beetje slag, maar liever heeft ze of krullen of stijl. Ze heeft ook ietwat donkere ogen, maar soms lijken ze heel licht op te schijnen. Anna heeft een mooi lang postuur waar iedereen zo verliefd op kan worden, ze heeft namelijk mooie lange benen en mooie rondingen. Ze ziet er altijd goed verzorgd uit, en draagt ook bijna nooit make-up omdat ze het ook niet nodig is. Anna is ongeveer 1.73. Haar boven lip is niet helemaal gelijk en haar onderlip is redelijk dik. Haar lippen zijn niet mooi zachtroze maar een beetje donker en kleuren een beetje met haar huid mee. Haar kleding stijl is altijd anders dan dat van de rest, het is casual met een soort van rock kantje. Ze houd van sieraden zoals oorbellen en armbanden. Bij haar is haar kleding nooit het halve werk, zo draagt ze altijd veel laagjes, maar in warme landen loopt ze het liefst in een kort broekje die haar lange benen goed benadrukken.
    Karakter: Anna is een erg behulpzaam en lieve meid, ze houd niet van ruzies onderling de mensen waar ze mee is. Ook is ze dan goed om de rust in de groep te houden, ze heeft ook een nare eigenschap.. ze doet er alles aan om te winnen en kan dan ook niet goed tegen haar verlies, ook is ze erg achterdochtig en stelt ze zichzelf snel vragen zoals: waarom gaat hij meer met haar dan met mij om, waarom doet hij dit niet anders enzovoorts. Voor de rest kan ze zich 200% inzetten voor haar doel.
    Hobby's: Haar hobby's zijn muziek, zo kan ze de hele dag door neurien op het liedje dat ze in haar hoofd heeft, ook kan ze redelijk mooi zingen en heeft ze een mooi en warm stem geluid. Ook mag ze graag op haar gitaar muziek maken.
    Extra's: Anna heeft een armbandje die haar doet denken aan haar overleden zusje, deze heeft ze echt altijd om, wanneer ze deze kwijt is word ze meteen helemaal emotioneel en raakt ze helemaal gestrest.


    Everything is worse without music.

    - Rol: Vriendin Gerard Piqué
    - Volledige Naam: Eleadora 'Ella' Destina Adriana Goméz
    - Leeftijd: 21 (geboren op 16 augustus 1990)
    - Nationaliteit: Spaans
    - Uiterlijk:Eleadora heeft zwarte lange haren met een slag in. Ze heeft bruine ogen en is redelijk bleek van huidskleur. Ella is niet groot maar ook niet klein, ze is 1.68m en ze is slank gebouwd. Ella draagt meestal een skinny jeans, een topje of een bloesje, een vest en ballerina's of hakken. Soms draagt ze ook kleedjes of rokjes. Ella heeft 3 dermals op haar buik.
    - Karakter + Eigenschappen: Ella is vriendelijk en kan met iedereen goed opschieten. Ze lacht graag met haar vriendinnen en maakt heel veel plezier met hen. Ella is de laatste tijd wel iets minder vrolijk omdat haar vriendje haar heeft gedumpt.
    - Hobby's: Ella is op haar 5de met ballet begonnen en ze is altijd blijven dansen. Nu danst ze allemaal verschillende stijlen en ze is hier heel goed in.
    - Extra's: Ella heeft net een relatie van 3 jaar achter de rug. Haar vriendje liet haar staan voor een ander meisje. Ella was hier heel erg verdrietig van maar ze heeft zich erover gezet. 'Ander en beter' zeggen haar vriendinnen altijd.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 12:34 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    @Hierboven, ik wacht tot Lynn (MOCMOC) de hare in heeft gevuld om te kijken welke beter is (:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 12:34 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: Vriendin Ricardo
    Volledige Naam: Jessie Beth Flynn
    Leeftijd: Tweeëntwintig
    Nationaliteit: Jessie is een halfbloedje. Haar vader is een Fransman en haar moeder is een rasechte zigeuner uit Roemenië.
    Uiterlijk: Jessie is een erg mooie en leuke meid om te zien. Ze straalt redelijk veel arrogantie uit, vaak omdat ze haar ogen iets dichtknijpt wanneer ze naar iemand kijkt. Haar zwarte haren zijn iets waar mensen vaak jaloers op zijn, haar glanzende, pikzwarte haren. Ze vallen golvend over haar schouders heen en ze komen tot tien centimeter onder haar schouders. Ze heeft een getinte huid die egaal is en kleine iets lichtere blosjes op haar wangen bevat. Haar lippen zijn ietwat dik en wat bruinig van kleur. Haar bruine ogen passen goed bij haar huid en haren, waardoor ze een erg latina uiterlijk krijgt. Haar kleding is wat sexy, maar tegelijk ook erg lief om te zien. Ze laat haar lange, slanke benen vaak zien doormiddelvan korte broekjes.
    Karakter: Jessie is iemand die haar geheimen ook werkelijk geheimt houdt. Ze laat zichzelf nooit helemaal zien, omdat ze zichzelf een beeld van een vrolijk meisje heeft gegeven. Ze is dus bijna altijd erg vrolijk en opgewekt, ookal zit iets haar dwars. Ze is redelijk goed in geheimen bewaren en om mensen door te hebben, behalve als ze iemand niet erg goed kent.
    Hobby's: Jessie handbalt graag, maar ze is niet de ster van het team. Ze kan goed keepen, omdat ze op de ballen afduikt alsof ze plat moeten. Ze heeft naast haar handbalcarrière ook een kunstschaatscarrière, iets waar ze veel beter in is. Ze moest wel een teamsport gaan doen zeven jaar geleden, omdat ze zonder dat bijna geen sociaal contact zou hebben. Ze moest toen elke dag trainen voor het schaatsen en zo zou ze op school geen sociale contacten opbouwen. Nu schaatst ze nog steeds erg veel, maar precies op de dagen waarop ze niet hoeft te handballen.
    Extra: /


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Century schreef:
    @Hierboven, ik wacht tot Lynn (MOCMOC) de hare in heeft gevuld om te kijken welke beter is (:
    Ah, geef haar de rol maar -brokenheart-
    Ik heb geen zin om een rol in te vullen. Ik moet die van Reina ook nog invullen en ik wil vandaag nog zes hoofdstukken geschreven krijgen.. Zodus :'(


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    (...)Ah, geef haar de rol maar -brokenheart-
    Ik heb geen zin om een rol in te vullen. Ik moet die van Reina ook nog invullen en ik wil vandaag nog zes hoofdstukken geschreven krijgen.. Zodus :'(

    Je hebt nog alle tijd, kopier gewoon een rol die je eerder hebt ingevuld
    doe ik ook zo vaak


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dankje lekkerd! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus