Lol ik weet niet of mensen ze nog kennen, of er nog fan van zijn..ladiladida maar je snapt me wel
Ik heb mijn verslaving in ieder geval weer op gepakt x'D -kucht lekker laat ook altijd- Maare ik ben dus een story aan het schrijven over Cinema Bizarre:9~
Hier is een korte inleiding:
With pleasure ~ CB
Amilia, 21 jaar oud, zit in het laatste jaar van een opleiding. Een opleiding waar ze leert over mode, visagie en kunst. Buiten deze opleiding leert ze ook nog eens extra Engels. Haar baan in een café restaurant en in een kapperszaak waar make-up ook aan te pas komt levert niet meer genoeg geld op en is haastig opzoek naar werk. Elk werk waar ze met haar kennis terecht kan en dat goed verdiend wil ze wel aangaan. Ze plaatst zich online met haar CV en krijgt binnen de kortste keren mails binnen van werkgelegenheden, maar geen van allen verdient genoeg om rond te komen. Tot dat hét mailtje binnenkomt waar ze op zat te wachten. Ze neemt het baantje aan en reist al snel van Nederland naar Duitsland. Wat voor werk het zou zijn wist ze niet precies, maar wat ze ziet als ze eraan komt...Dat had ze nooit verwacht.
lol er staan nu al 11 delen online en 3 op inactief
Graag geen afzeik comments of wat dan ook, ik schrijf voor mijn plezier, ik heb lezers, maar ik wilde gewoon eens even wat horen van de mede Quizzers
Dus:
geïnteresseerd, ja of nee (+mening)
Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now