• Volgens mijn ouders, zus en broertje ben ik de opperbitch. Eerst vond ik het wel koel klinken, want als ik moet toegeven ben ik ook wel een bitch. Maar ze doen dan alsof mijn zus de braafheid zelve is.
    Alles wat ik zeg is blijkbaar gemeen en dan zegt iedereen meteen dat ik een bitch ben, dat is leuk om iedere dag te horen en voor op je kop te krijgen.
    "wat ben je nu weer aan het eten?" vroeg ik aan mijn zus die volgens mij net drop had, en ik had daar wel trek in.
    Kijkt ze me meteen mega beledigd aan en zegt mijn moeder dat ik een bitch ben, Dankje mam ik ook van jou.
    Dus ik liep naar boven want ik kreeg alleen maar boze reacties van iedereen. Komt mijn moeder na eenpaar minuten naar boven en zegt dat ik niet zo'n bitch moet zijn. Want daarvoor hadden we dus ook al een beetje ruzie over chocola en was ik ook een bitch. Ik krijg dat iedere dag te horen en hoe vaak ik ook zg dat ze niet zo stom tegen me moeten doen, ze zeggen dat ik me aanstel. Nou nee, ik ben het gewoon beu.

    Wat zijn jullie volgens je ouders?

    -mijn vader is de brompot, zegt niemand iets van
    -mijn moeder is de kattekop en houd ervan om anderen te kleineren, zegt niemand iets van
    -mijn zus is de chagrijnige zuurpruim zeg alleen ik soms wat van..
    -mijn broertje is irritant maar valt wel mee.

    En het is ook wel stom, mijn ouders mogen een tante niet zo en klagen altijd over haar en vervolgens zeiden ze tegen mij 'wat lijk je veel op tante A'
    Moet ik daar dan blij mee zijn?? En ik weet dat ze bedoelen qua karakter.

    Wat moet ik tegen ze zeggen zodat ze ophouden met zo stom doen?


    Me so good.

    Volgens mijn moeder ben ik nog echt een puber haha. En volgens mijn vader besta ik niet ofzo ;_;


    -

    Mijn broertje en ik schelden elkaar altijd uit, haha. Al weten we wel van elkaar dat we er niets van menen. Ik noem hem áltijd gay (omdat hij altijd expres doet alsof hij homo is, heel overdreven) en hij noemt mij altijd emo. Haha :'D
    Maar ehm, zeg gewoon eerlijk tegen ze dat je het niet leuk vindt om te horen? En anders weet ik het ook niet eigenlijk.. ;o

    Ecstasy schreef:
    Mijn broertje en ik schelden elkaar altijd uit, haha. Al weten we wel van elkaar dat we er niets van menen. Ik noem hem áltijd gay (omdat hij altijd expres doet alsof hij homo is, heel overdreven) en hij noemt mij altijd emo. Haha :'D
    Maar ehm, zeg gewoon eerlijk tegen ze dat je het niet leuk vindt om te horen? En anders weet ik het ook niet eigenlijk.. ;o

    Ik heb ook vaak ruzie met mijn broertje over bijv. De afstandbediening ofzo. Gisterochtend heeft hij me nog een trap gegeven omda ik een kast deur dichtdeed maar hij wilde dat hij open bleef O.o
    Mijn broertje en ik vechten best wel vaak..

    En ik ga het ze morgen nog een Paar keer vertellen dat ik het stom vond.


    Me so good.

    aardig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou proberen een hele dag niks te zeggen, en als ze iets vragen, gewoon rustig en normaal antwoorden, en dan aan 't eind van de dag met ze erover praten. Ze kunnen dan tenminste niet eggen dat je een bitch of gemeen bent.

    Mijn ouders zijn ook niet perfect, hoor. Mijn moeder interesseert zich niet om mij,m maar alleen om d'r vriend, en mijn vader, nee, oke, die kan heel driftig zijn, maar zo hou ik van 'm. I'm a daddy's girl.


    You move me ......... Kurt

    Mijn moeder noemt me lui, en ik heb de laatste tijd slaapproblemen plus nekklachten en dan zit ze steeds zo: 'Ja minder achter die PC en zo dan!' en ik denk van, rot op, daar komt 't niet door. Echt heel irritant inderdaad.


    live the life you love

    Nja, ik denk dat je er gewoon mee moet leren leven.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat is best gemeen van je ouders. Heb je al eens met hen gepraat? Want hoe je ouders deden bij dat dropverhaal vind ik écht onzin. En, het is niet omdat je een bitch bent dat je altijd gemeen bent hé. Voor zover ik weet heb je nog nooit iets gemeen gezegd op Q? (:
    Gebruik dat maar als argument bij je ouders. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'