• De jongens bij mij in de klas -.-
    Ze vinden het leuk om bij Techniek in de decolleté te gooien. En dan houden ze ook nog punten bij hoeveel keer het geluk is. -.-
    Dan heb je ook nog een jongen die zegt steeds: Kangoeroe. Maar hij bedoelt daarmee: KK Hoer. Maar dat zegt hij niet zo precies omdat hij dan een rode kaart krijgt.

    OMG ze irriteren mij zo.
    Zo zie je maar meisje lopen 2 jaar voor op de geestelijke ontwikkeling


    "Ignite, my love. Ignite."

    omg, dat is echt heel erg ergerlijk -.-


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Tot aan ongeveer hun achttiende gaan ze zulk gedrag vertonen dus wees voorbereid :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Tot aan ongeveer hun achttiende gaan ze zulk gedrag vertonen dus wees voorbereid :]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ZeroGravity schreef:
    omg, dat is echt heel erg ergerlijk -.-

    Ja, zoooo irritant!!


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Och, die kindjes heb ik ook de klas. Zit je in de examenjaar, moet je nog helemaal giechelen als het woordje 'condoom' of 'piemel' of zo voorbij komt. Gaan ze nog steeds helemaal raar doen. Echt, grow up 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Meisjes lopen zelfs 4 jaar voor naar het schijnt (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Tsja, das de leeftijd. (12/13/14/15 jaar)


    ars moriendi

    Leprechaun schreef:
    Meisjes lopen zelfs 4 jaar voor naar het schijnt (krul)

    geloof ik meteen! ;)

    Leprechaun schreef:
    Meisjes lopen zelfs 4 jaar voor naar het schijnt (krul)

    2 jaar toch?


    ars moriendi

    ZeroGravity schreef:
    omg, dat is echt heel erg ergerlijk -.-


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Speaker schreef:
    Och, die kindjes heb ik ook de klas. Zit je in de examenjaar, moet je nog helemaal giechelen als het woordje 'condoom' of 'piemel' of zo voorbij komt. Gaan ze nog steeds helemaal raar doen. Echt, grow up 8D
    + de meiden in mijn klas zijn nog net kleuters


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, dat deden die van ons dus vorig jaar ook constant. Ik kreeg ineens bijna een wasspeld in mijn bloes.
    Het nieuwe bij ons trouwens is dat nu de lagere school kindjes van een jaar of tien nu met volle handen naar je borsten grijpen?(cat)

    Kansloos gewoon.


    effort never betrays you

    hahaha omg de jongens uit mijn klas zijn precies zo, maar zei zeggen wel gewoon kk hoer enzo, maar zei gooiens ook allemaal dingen in de decolleté en dan is bijvoorbeeld van ver af 100 punten en dichtbij 50 punten . zo kansloos. :')


    Life is a beautiful struggle

    ZeroGravity schreef:
    omg, dat is echt heel erg ergerlijk -.-


    Shoganai i ne~