• Zoals jullie waarschijnlijk wel al weten -kuch-, zit ik al een jaar met eetproblemen. Ik heb een stoornis en ga ondertussen wekenlijks naar een diëtiste om mijn gewoontes te veranderen. Ik heb enorm veel meegemaakt en door al het gebeuren weet ik nu echt veel af over voedsel.
    Ik heb een vriendin, en ik merk dat ze net hetzelfde is aan het meemaken als ik heb meegemaakt. Er worden vaker opmerkingen gemaakt over haar uiterlijk, en ze begint te 'beseffen' dat ze nieut een van de dunste is. Dat is ze ook niet, maar ze is goed zoals ze is, en hoeft helemaal niet af te vallen. Ze begint telkens te huilen tijdens lessen, en als ik dat zie weet ik gewoon waarover het gaat. Ze zit er heel erg mee in en vind zichzelf dus dik. Ze wil er op dit moment álles aan doen om dun te zijn. 's Middags eet ze niet meer en doet elke avond fitnessoefeningen. Ook drinkt ze niets anders dan water omdat ze te weten is gekomen dat je zo kunt afvallen. Bij alles wat ze eet checkt ze de calorien. En dat alles is gewoon een begin van een eetstoornis, weet ik nu. Ik wil haar helpen, omdat ik er veel van af weet. Maar zij weet ook dat ik met een probleem kamp, en draait vaak met haar ogen als ik haar een tip geeft. Ze vertelde me; 'Jij mag wel een eetstoornis hebben en dun zijn, en ik niet?'. Ergens snap ik het wel, want zo had ik vroeger ook gedacht.

    Hoe kan ik haar helpen? Op zo een moment ben je heel erg koppig en wil je niets anders dan afvallen, dan trek je je van niet aan. Tips?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik weet niet. Wat heeft jou overtuigd?
    Probeer dat ook op haar. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Klopt dat echt van dat water?Ik drink elke dag water gewoon omdat het bij mij thuis een gewoonte is enkel in het weekend drink ik frisdrank...

    Maar ja wel erg voor dat meisje,wens haar veel sterkte van mij toe


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    reyon schreef:
    Ik weet niet. Wat heeft jou overtuigd?
    Probeer dat ook op haar. (:

    Mij heeft nog steeds niets overtuigd. & Dat is dus net het moeilijke ;/


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Vertel haar wat jij hebt meegemaakt en dat je er spijt van hebt, en dat je haar écht allen wilt beschermen..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Hmh, ik weet net hiet, je kunt niet zomaar even een eetstoornis krijgen hè, dat ontwikkeld zich wel met de jaren.. dusja, ik zou gewoon wat op dr letten als ik jou was, zolang ze nog op gezond gewicht zit mag ze sporten wat ze wil toch ;d