• Hoihoi,
    Aangezien er de laatste tijd heel veel meetings zijn door het mooie weer hier een stel tips om nare of vervelende gevallen te voorkomen.

    Meeting met een groep:
    Er wordt een meeting georganiseerd en je wilt daar heen hier een stel tips:
    ~ Zorg dat je ouders weten dat je er heen gaat. Het beste is zelfs nog dat ze je brengen zodat ze kunnen zien met wie je afgesproken heb. Als ze je niet kunnen brengen vertel dan waar je heen gaat. Als er dan iet gebeurt dan weet ze waar je bent/was.
    ~ Zorg dat je een mobiel telefoon nummer heb van iemand die ook naar de meeting ga want als je ze dan kwijt raak kun je altijd bellen.
    ~ Laat weten hoe je er ongeveer uit zie. Want dan kunnen ze je makkelijker herkennen.
    ~ Het is fijner als je met een vriendin er heen gaat. Dan ben je ten minste niet alleen.
    ~ Als je iets niet vertrouwt, niet doen.
    ~ Heb plezier.

    Als je iemand gaat ontmoeten:
    ~ Zorg dat je ouders er van weten. Het zelfde geld als hier boven: Als er iets gebeurt dan weten ze waar je bent.
    ~ Spreek op drukke plaatsen af! Zoals: Centrale stations, Winkelstraten (wel tussen de winkel tijden).
    ~ Zorg er voor dat je van te voren diegene aan de telefoon heb gehad of nog beter een keer mee heb gecamt. Want een cam en een stem kun je moeilijker veranderen dan een foto.
    ~ Zorg dat je diegene's telefoon nummer heb!
    ~ Weet hoe diegene er uit ziet.
    ~ Als je iets niet vertrouwt, niet doen!
    ~ Heb plezier

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 16:01 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij zijn dit gewoon de standaard tips. En nog een belangrijke tip: Heb plezier =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Volgens mij zijn dit gewoon de standaard tips. En nog een belangrijke tip: Heb plezier =)


    Ik zal hem er bij zetten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wist ik allemaal al, eigenlijk. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Goeie tips!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hier is toch ook een topic over van een van de mods...? Maar ja, het zijn nog steeds handige tips (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Handig topic. (:
    Misschien moeten we hier een sticky-topic van maken? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'