• East-High college is dé high school zoals velen dat kennen. Er lopen cheerleaders rond, quarterbacks en de onpopulaire nerds. Het is een vrij normale school, totdat er een nieuw groepje op school verschijnt. Dit groepje lijkt erg hecht met elkaar te zijn en ze lopen dan ook vrijwel altijd met elkaar rond, behalve als ze apart van elkaar les hebben. Op school worden ze de ''fuw's'' genoemd. Fat Ugly and Weirdo's.
    Er zijn wel enkele mensen die contact met dit groepje leggen, nadat ze er achter zijn gekomen dat deze mensen vrij normaal blijken te zijn. Natuurlijk zijn dit geen cheerleaders en jongens uit het football team die dat doen, maar de muziek groep van de school, een zeer hechte vriendengroep.
    De twee groepen beginnen zich een beetje met elkaar te mengen, maar één van de leden van de muziek groep komt achter een groot geheim. De de ''fuw's'' zijn vampiers. Dit is geen probleem op twee punten na.
    Eén: Vampiers willen bloed en hun lichamen lopen vol met bloed.
    Twee: De leden van de muziekgroep zijn weerwolven, afkomstig van een pack die streng tegen vampiers is.

Marjolien houdt van POTC met vampiers, hahaha.

Doen of niet?

Ik ga denk ik sowieso rollen doen, dus misschien als mensen een rol willen, dan mag je dat tegen me zeggen.

Dit verhaal heeft niks te maken met twilight of nog meer van die series. Ghehe. (nerd)

Big girls cry when their hearts are breaking

Haha. Jack Sparrow als Vampier, onee, CAPTAIN jack. (nerd)
    ik zeg: Doen. :]

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus